hoe krijg ik shockwave WEG ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

oddstar

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2007
Hoi
Ik heb deze site gevonden toen ik op internet probeerde een oplessing te zoeken voor mijn probleem.
Er was hier iemand die ook problemen had met shockwave maar eerder het tegenovergestelde. Hij kon het niet installeren. Ik echter krijg het niet van mijn pc. Ik weet zelfs niet hoe het er is opgekomen. Ik hoop dat iemand mij zal kunnen helpen want ik weet hier echt niet veel van.:confused: :o
oddstar

Goedenmorgen!

Heb je dit al geprobeerd/gedaan via Start - Instellingen - Configuratie - Sofware en dan Shockwave verwijderen?

Grt..

bedankt voor de tip

hoi
bedankt voor de tip, neen dat had 'k nog niet gedaan. maar het schijnt mijn vader wel. in ieder geval staat het niet meer tussen de programma's maar is het nog altijd niet uit de pc verwijdert. Er staat nog altijd een map in C:\WINDOWS\system32\Macromed . en als ik hem wil verwijderen zegt hij dat dat niet gaat. :confused:

Ik zou voorzichtig zijn met dat te verwijderen..:cool:
Je kan met je muis erop gaan staan en dmv rechtermuis kijken bij 'Eigenschappen' of dmv het programma 'Unlocker' (link: http://ccollomb.free.fr/unlocker/) kan je zien waardoor het komt dat dit niet te verwijderen is..

Succes..Sj :p

merci voor de hulp

wel
kvind het echt tof van jullie dat jullie me zoveel raad geven. Maar die programma's die jullie aanbevelen wel die moet je ook downloaden en dat is nu net het probleem. gaan die dan geen schade leveren aan de computer? en kun je die gemakkelijk dan weer verwijderen? want als m'n vader die vindt, dan zal hij weer zitten zagen over al die programma's die wij (m'n zussen en ik) op de pc zetten. :rolleyes: dus enig idee hoe ik dit zou kunnen verwijderen zonder extra programma's te downloaden? (als het noodzakelijk is dan zal ik er natuurlijk wel 1 gebruiken maar toch) .
o ja en 'k heb gekeken bij eigenschappen en 'k heb niks vreemds gezien. hij stond op alleen lezen en dat heb 'k verandert maar het ging nog altijd niet.:confused:
oddstar
(ps1 sorry dat 'k zo lastig ben hoor)
(ps2 echt heel erg merci dat jullie me helpen)

lastig ben je niet..:p maar je moet wel opletten wat je aanklikt of download.
Maar CCleaner is een veilig, goed en veelgebruikt programma, Unlocker laat alleen zien waardoor iets niet te verwijderen valt. Als je bijv een CD of film hebt gebrand in Nero, kan je dit niet meteen verwijderen, maar Unlocker geeft dit weer vrij.

Groet, Sjoerd

hoi,

Als je alles standaard laat staan kan cleaner geen kwaad behalve bij gereedschap, daar haal je software mee weg maar dat gebeurt ook bij SjoerdRB zijn eerste optie. En anders zou ik toch eerst even met vader overleggen maar waarom wil je shockwave er iegenlijk af hebben?

Modag

waarom?

wel m'n vader weet niet precies wat het is en vertrouwd het niet (dat gebeurt wel vaker met programma's die hij niet kent:) ) dat we niet precies weten hoe het op de pc terecht is gekomen helpt ook niet. en dat onze computer soms uit zichzelf op inernet gaat helpt zeker niet. dus de oplessing volgens mijn vader: dat ding moet eraf. ach ja na een tijdje wordt je dat wel gewoon. trouwens het is niet alsof dat dat ding eraf gooien de pc nog trager zal laten gaan dus ik heb er niet echt problemen mee ;).
merci voor de info als m'n vader tijd heeft zal 'k het er met hem eens over hebben.
dankje!!!!!!!!!!!
:D

als je schockwave verwijder dan kan het best zijn dat geanimeerde paginas niet meer,
weer gegeven worden

wees gerust

wees gerust dat weet 'k maar ja. het "ouderlijk gezag " heeft het beveelt en trouwens zoveel sites die dit programma nodig zouden kunnen hebben bezoek 'k niet. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan