Hoe krijg ik systeemherstel wel uitgevoerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duckje

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2011
fout.jpg

Beste forumleden,

ik wil systeemherstel uitvoeren maar krijg steeds deze foutmelding. Uiteraard heb ik eerst zitten googelen maar volgende stappen die ik ondernomen heb, werken niet:
1) Antivirus uitgeschakeld
2) Een ander(e) herstelpunt(en) gekozen
3) Opgestart in veilige modus

Kunnen administratorproblemen hiervan eventueel een oorzaak zijn?

MVG

Waarom probeer je Systeemherstel uit te voeren? Je kan systeemherstel vervangen door manuele zaken wanneer je het kan.

Verdorie, AVG blijkt het probleem te zijn. Nu ben ik bezig om AVG van mijn pc te krijgen wat ook niet gemakkelijk is. Ik laat iets weten als het gelukt is.

Oh wacht even ik help je als je dit nog niet gevonden hebt. Lees eerst even goed door en handel dan.

Er is verschil tussen 32 bits en 64 bits en nog veel meer bla bla. Anders zoek even in, (bij) je computer. Zoek op de naam uninstall

Heb je een licentienummer of de free versie

misschien staat ie daar al bij

http://www.avg.com/nl-nl/utilities

Laatst bewerkt:
Ik had er 1 met licentienummer. Ik heb er 3uur over gedaan om het van mijn computer te krijgen. Zelfs met die uninstalltools lukt het niet. Uiteindelijk is het toch gelukt en ben ik van AVG verlost en sindsdien geen problemen meer met systeemherstel. De tool die ik gebruikte is "Start Unlocker", is een handige tip voor mensen die moeilijkheden hebben met programma's te verwijderen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou ben je wel even bezig geweest zeg. Maar alles is oke nu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan