hoe krijg ik tekst in mijn pfd file???? HELP! snel

• Onderwerp starter Onderwerp starter LSH
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

LSH

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2008
ik heb een pdf formulier gedownload en ik moet deze kunnen invullen en printen.
het is mij nu onmogelijk om er tekst in te typen, ik heb deze geopend met Acrobat Reader 8. kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen? (stap voor Stap please)
en er zit een beetje haast bij...:eek:

:) Als je het nou eens eerst uitprint en dan invult met een pennetje :thumb:

Normaal gesproken gebruik je gewoon de [Tab] toets om naar het eerste veld te gaan, vul in en dan naar het tweede veld met weer een [Tab].

Lukt dat niet, dan heb ik geen idee, kan van alles zijn.
Iets dat wij ook kunnen/mogen downloaden? Zo ja geef eens een linkje.

en... is het gelukt? :)

PDF's die je moet downloadn en invullen zijn eigenlijk altijd bedoelt dat je uitprint, invult met een pen en terug faxt of op stuurt, meestal moet er ook een handtekening op.
De reden dat bedrijven / instellingen PDF's hiervoor gebruiken is dat je hun voorwaarden ondetekent en niet zelf in het PDF bestand gaat rommelen.

om een PDF te editten gebruiken adobe acrobat pro of PDF creator maar dat zal vast niet de bedoeling zijn. ;)

invullen PDF

Heb je hier iets aan?
http://www.pdfxviewer.com/
Hetr is een programma (free) waarmee je een opgeslagen pdf bestand kun t openen en dan met de Tekst tool (T) zelf tekst kunt toevoegen.
Hoop dat je hier mee geholpen bent.
ria

Als een bedrijf wilt dat je een PDFje digitaal invult, zullen het bestand als zodanig opbouwen. Het is dus niet zo dat het aan jou ligt dat het niet gaat. De belastingdienst werkt er bijvoorbeeld mee. Echter, de meeste bedrijven verwachten dat je het gewoon uitprint en opstuurt met de normale post, zoals Paintje al zei.

Heb je hier iets aan?

Hoop dat je hier mee geholpen bent.
ria

LSH riep op 5 mei dat er snél geholpen diende te worden... ik denk dat het nu een beetje te laat is.....;)

stond er nog steeds op, en toevallig las ik het nu pas.
Is de vraag nu opgelost?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan