Hoe krijg ik twee schermen met zelfde beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Ik heb een Toshiba Satelltie onder mijn hoede met Windos XP SP3. De grafische kaart is een Intel 82852/82855 GM/GME.

Ik heb beeld op beide schermen, alleen het tweede scherm is een uitbreiding van het eerste scherm.
Ik wil graag dat beide schermen hetzelfde weergeven voor het gebruik van een beamer. Tot nog toe is met het niet gelukt.
Wat moet ik doen om dat voor elkaar te krijgen??

hi , je zou best eerst is ff je drivers update wand da kan soms helpen :thumb:

hi , je zou best eerst is ff je drivers update wand da kan soms helpen :thumb:

Het zijn standaard drivers behorende bij standaard beeldschermen. Niets speciaals. Maar we zoeken het uit.

Bedankt,

Jaap
---------------------------------------------------
Na nog wat onderzoek enige dagen verder....

Het blijkt dus inderdaad niet te kunnen in Windows XP met de hardware die beschikbaar is.

De eigenaar is tevreden met de oplossing dat Power Point op het tweede scherm gepresenteerd kan worden door middel van een video-opdracht.

Bedankt vor de info

Laatst bewerkt:
Het zijn standaard drivers behorende bij standaard beeldschermen. Niets speciaals. Maar we zoeken het uit.

Bedankt,

Jaap
---------------------------------------------------
Na nog wat onderzoek enige dagen verder....

Het blijkt dus inderdaad niet te kunnen in Windows XP met de hardware die beschikbaar is.

De eigenaar is tevreden met de oplossing dat Power Point op het tweede scherm gepresenteerd kan worden door middel van een video-opdracht.

Bedankt vor de info

Ik gebruik de quote omdat ik weer nieuwe informatie heb.

De Toshiba Satellite is een laptop met functietoetsen. Door Fn en tegelijk F5 in te toetsen wordt het tweede beeldscherm (beamer) gelijk aan het scherm op de laptop.

In de schermsetup moet dan wel weer de aanduiding 'gebruik als uitbreiding van bureaublad' uitgeschakeld worden.

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan