Hoe krijg ik windows XP op full screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marky123

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
53
Hallo ik heb een tijd geleden een scherm gekocht ik heb vista gedraait maar ben toen weer terug gegaan naar windows XP pro SP2 en op vista heb ik op vol scherm kunnen kijken maar XP ondersteund dat formaat niet ( 1980x1080 ) weet iemand hoe ik dit wel kan draaien op het hele scherm?


Mark
 
Goede drivers voor je videokaart geïnstalleerd? Xp moet het gewoon ondersteunen, mits de juiste videokaart driver geïnstalleerd is. 1980x1080 is ook geen bestaande resolutie.
 
Goede drivers voor je videokaart geïnstalleerd? Xp moet het gewoon ondersteunen, mits de juiste videokaart driver geïnstalleerd is. 1980x1080 is ook geen bestaande resolutie.

1920X1080 moet het denk ik zijn dan :p

je kan ook vaak met je beeld het beeld ietsje uitrekken want mischien kan je videokaart geen 1920X1080 aan :confused:
 
Denk ik ook wel, maar de instelling moet bestaan, mits de goede en volledige videokaart drivers geïnstalleerd.
 
Denk ik ook wel, maar de instelling moet bestaan, mits de goede en volledige videokaart drivers geïnstalleerd.

hij zegt niet WELKE videokaart, nu neem ik aan een goede maar het kan zijn dat het een hele oude betreft :confused: die waar de monitor op zit zegmaar

maar we zullen moeten wachten op de reactie of hij wel of niet de driver heeft :p dat herrinnert me ik moet ook nog de nieuwste halen doe het nog met factory model :p
 
Zelfs op mijn Gefroce 2 MX, kan ik een resolutie van 1680x1050 krijgen.
 
Zelfs op mijn Gefroce 2 MX, kan ik een resolutie van 1680x1050 krijgen.

ati radeon 9200 SE :p! MEGA!! alleen draait hij niet in me oude pc :p dus dan game ik wel op de iets mindere 9600GT en quad core!... he !@#!@# had zo graag die P4 gegamed veel sneller :p

@mensen die bovenstaande niet snappen... tis een grapje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan