Hoe krijg je deze belichting?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De link is jammer genoeg "leeg"........

Kan niks zien... maar vermoed dat van "lighting effects", het filter onder "rendering" in Photoshop gebruik is gemaakt [nogmaals... gokje, want ik kan niets zien...]

Laatst bewerkt:
helaas werkt de link niet maar kan me er iets bij voorstellen.

Zwarte achtergrond, gerichte flits en spelen met het diafragma..(dit omdat ik niet precies weet wat je wilt dit is een standaard oplossing). Je kunt spelen met je flitser op het eerste gordijn flitsen (voorgrond belicht achtergrond niet). Is de foto echter in de nacht gemaakt en je ziet een schim dan gebruik je een lange sluitertijd (camera op statief) en laat iemand door het beeld lopen..
succes

helaas werkt de link niet maar kan me er iets bij voorstellen.

Je kunt spelen met je flitser op het eerste gordijn flitsen (voorgrond belicht achtergrond niet).

Dit is absolute NONSENS. flitsen op het eerste gordijn is flitsen aan het begin van een lange belichting met invulflits, flitsen op het tweede gordijn dan gaat de flits af net voordat na een relatief lange belichting de sluiter weer dichtgaat. e.e.a. geeft verschillende effecten, maar heeft niets, maar dan ook werkelijk niets te maken met voorgrond of achtergrond in het beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan