Hoe krijg je een snelkoppeling op de taakbalk in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Windows 10 :

Ik heb een snelkoppeling van Ziggo Horizon TV gemaakt en wil deze beneden op de taakbalk plaatsen.
Al van alles geprobeerd, maar krijg het niet voor elkaar.
Kan het ? En zo ja, hoe doe ik dat ?
 
Hallo yari02 Veel populaire browsers ondersteunen geen Microsoft Silverlight meer. Voor Horizon Go heb je dat wel nodig op windows 10. Gebruik Horizon Go daarom samen met Firefox. Probeer dan een snelkoppeling te maken. Hoop ik. Succes.
 
Als die snelkoppeling nu op je bureaublad staat, dan zou het ding met de linkermuisknop ingedrukt houdende slechts een kwestie van naar de taakbalk slepen moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
In Windows 7 was dat inderdaad zo, maar in Windows 10 niet (meer) hoor.
Kort na de migratie (van 7 naar 10) kon het, maar sinds . . . welke update ? ? . . . niet meer. Geen idee.
 
Heb hier Windows 10 Prof (Anniversary) en als ik een op het buroblad staande koppeling links aanklik en naar de taakbalk versleep, dan komt 'ie toch echt keurig op de taakbalk.
Zie het progje Quickpar in de afb. hieronder. (Ik heb 'm echt niet met een plakbandje op de taakbalk geplakt ;) :D )

taakbalk.jpg
 
Laatst bewerkt:
gast0225 ik zie geen bijlage er is iets fout gegaan :eek:
 
Yes. Wat een leuk beest is dat gast0225 ? :D
 
Laatst bewerkt:
Met een snelkoppeling die vanaf een webpagina is gemaakt gaat dat niet lukken. Maak een snelkoppeling op je bureaublad naar Firefox en wijzig dan het doel door er een spatie achter te zetten gevolgt door de gewenste website. Die snelkoppeling kan je dan wel aan de Taakbalk vastmaken.

FF.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan