Hoe krijg je Mic. Outlook naar system tray?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik vind het heel vervelend dat Mic. Outlook in mijn taak balk blijft, en ik wil hem laten lopen , maar wel geminimaliseerd in mijn system tray naast mijn klok.. VOlgens mij heb je hier OF een progje voor... OF een nieuwe register sleutel...

Iemand die me kan helpen?

gr. Allard

Of zo, versie 2003: Het Outlook-pictogram in het systeemvak weergeven of verbergen

1. Klik met de rechtermuisknop op het systeemvak en klik vervolgens op Eigenschappen in het snelmenu.
2. Klik op Aanpassen op het tabblad Taakbalk.

Opmerking Als Aanpassen niet beschikbaar is, moet u eerst onder Systeemvak het selectievakje Niet-actieve pictogrammen opruimen inschakelen.

3. Klik in de kolom Naam op Microsoft Office Outlook.
4. Klik in de kolom Gedrag op Altijd verbergen, Altijd weergeven of Verbergen indien niet actief in de lijst.
5. Klik tweemaal op OK.

default.aspx

Bron

Volgens mij heeft dat ermee te maken of hij verborgen wordt in het systeemvak of niet... en niet met het feit DAT hij naar het systeemvak wordt verkleind.... denk ik...

Laatst bewerkt:
James007 zei:
Volgens mij heeft dat ermee te maken of hij verborgen wordt in het systeemvak of niet... en niet met het feit DAT hij naar het systeemvak wordt verkleind.... denk ik...
Je hebt gelijk, eerst moet het volgende nog even gebeuren:

Oplossing om 'systeemvak-pictogrammen' te verbergen of zichtbaar te maken.
Klik hiervoor met de rechtermuisknop op de taakbalk (een lege plek).
Kies in het geopende scherm voor Eigenschappen
Vink hierbij Niet-actieve pictogrammen opruimen aan.
Kies vervolgens voor Aanpassen
In het volgende scherm kan je nu zelf aangeven welke pictogrammen je wel en niet wilt zien.

Volgens mij is het dat niet wat ik bedoel... :confused: :p

Ik weet niet of ik zijn vraag goed begrijp maar volgens mij is het probleem dat er dingen op de taakbalk staan (dus niet in de systray) die hij graag in de systray wil.

Wat jij zegt, geeft een oplossing voor dingen zichtbaar of onzichtbaar te maken als ze al in de systray staan.

Of ik begrijp het verkeerd :D :D :D (wat goed mogelijk is)

Ga eens Googelen met de woorden Hide and Outlook.
Je komt dan het programma Hide Outlook tegen, precies wat je zoekt.
Er zijn 2 versies, 1 voor Microsoft Outlook en 1 Voor Outlook Exprss.

Ik heb outlook 2003 en daar kun je met rechts op het icoontje klikken bij de klok. Dan kies je verbergen indien geminimaliseerd, en nu staat hij altijd bij de klok als je hem geminimaliseerd hebt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan