hoe kun je een afzender blokkeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Ik krijg ineens een berg aan mailtjes van een mij onbekende afzender. Ik zou deze graag willen blokkeren zodat ze niet binnen komen. Kan dat?
Ik heb microsoft outlook (office 2000).

blokkeren

In Outlook Express gaat het zo: onder de menu's bovenaan staat de optie "bericht". Daarin zit de optie "afzender blokkeren". Als je eerst op een bericht van desbetreffende afzender gaat staan en dan op afzender blokkeren klikt, gaat de rest vanzelf: alleen op OK drukken en klaar.;)

alleen markeren als ongewenste afzender in outlook 2000?

dit is het enige wat ik heb gevonden. Maar de mailtjes komen dan wel binnen, alleen zie je dan gelijk aan de kleur dat ze ongewenst zijn. Maar dat wist ik al......

Het ligt eraan welke proverder je hebt. Bij sommige kun je zelf adressen toevoegen aan een spamfilter, dan wordt een bericht van een opgegeven adres al op de server verwijderd.

nog iets

kijk dan in hetzelfde menu regel maken op basis van bericht. als de afzender de naam zus en zo bevat kun je de optie verwijderen aanvinken en klaar! :thumb:

Verplaatst naar sectie "Outlook". Outlook Express is een ander programma.

Heb zelf geen outlook 2000, maar 2003. En bij 2003 kun je bij acties, ongewenste email een ongewenst iemand toevoegen aan een lijst met geblokkeerde mensen. Dan worden de mailtjes automatisch naar de map ongewenste mail verstuurd. Dan kun je nog de optie instellen bij ongewenste mail dat ie de ongewenste automatisch permanent verwijderd. Zo ontvang je ze nog wel, maar je ziet ze niet meer omdat ze ook direct weer worden verwijderd en ook direct geblokkeerd. En mensen kun je dan zelf toevoegen aan die lijst. Werkt goed en simpel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan