Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ga je geen bakken met geld mee verdienen... Je zult dan een goede server moeten hebben zodat het forum niet steeds uitvalt. Zo'n server kost ook weer geld. Dus schiet je er niet veel mee op!Uhm.. iets als een forum maken en dan om VIP te worden en extra mogelijkheden te krijgen moeten de leden betalen. Ken genoeg forums die dat doen.
Waar betaal je daar dan voor? Ik kan niets op een forum bedenken waar ik ook maar een cent voor zou betalen.Uhm.. iets als een forum maken en dan om VIP te worden en extra mogelijkheden te krijgen moeten de leden betalen. Ken genoeg forums die dat doen.
10 extra smiley's(€ 2,50 per maandWaar betaal je daar dan voor? Ik kan niets op een forum bedenken waar ik ook maar een cent voor zou betalen.
Ah, dezelfde doelgroep die ook in die Jamba meuk tuint dus?10 extra smiley's(€ 2,50 per maand)
![]()
Een site net als neopets,
Maak je online huisdier aan en bijvoorbeeld voor spullen van je diertje moet je smsen
of is dat te moeilijk ? :O
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.