hoe kun je geld verdienen met een website.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat ligt er natuurlijk maar net aan wat je wil gaan doen met je website...

In zulke gevallen bestaat er geen 'beste'.

Wat is de beste Game soort? Shooters, avontuur, RPG, etc. Dat bestaat niet.

Google, Youtube, Wikipedia, allemaal populair maar er is geen de beste.

En waarom zou je dit willen? Er zijn zat andere manieren om geld te verdienen. Maak gewoon iets dat je leuk vind of waar je interresse in hebt.

Uhm.. iets als een forum maken en dan om VIP te worden en extra mogelijkheden te krijgen moeten de leden betalen. Ken genoeg forums die dat doen.

Uhm.. iets als een forum maken en dan om VIP te worden en extra mogelijkheden te krijgen moeten de leden betalen. Ken genoeg forums die dat doen.
Daar ga je geen bakken met geld mee verdienen... Je zult dan een goede server moeten hebben zodat het forum niet steeds uitvalt. Zo'n server kost ook weer geld. Dus schiet je er niet veel mee op!

Je kan bijvoorbeeld naar tradetracker.nl gaan. Dan kan je kiezen wat voor categorie je wilt. Tradetracker is gratis en betaald uit per sales leads of clicks 1 campagne betaald uit per 1000 views (CPM).
En het ligt eraan hoeveel bezoekers er gemiddeld per dag op je site komen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je boven de achtien bent kun je google adsense, of één van de concurrenten, gebruiken om advertenties op je site te zetten en daarmee geld te verdienen. Maar, tenzij je site duizenden bezoekers per dag trekt moet je daar zeker niet veel van verwachten. (hangt ook van het publiek af, des te ouder je publiek des te kleiner de kans dat ze advertenties blokkeren denk ik)

Waar betaal je daar dan voor? Ik kan niets op een forum bedenken waar ik ook maar een cent voor zou betalen.

Laatst bewerkt:
Ik zat meer aan hyves(Goldmember) te denken maar t komt wel overeen :P

daar loop ook heel wat personeel rond.. als er een antwoord op deze vraag was.. zou niet iedereen dat meteen doen?

Tip

Een site net als neopets,
Maak je online huisdier aan en bijvoorbeeld voor spullen van je diertje moet je smsen
of is dat te moeilijk ? :O

Een site net als neopets,
Maak je online huisdier aan en bijvoorbeeld voor spullen van je diertje moet je smsen
of is dat te moeilijk ? :O

Denk niet dat het nog zin heeft om te reageren op dit topic, aangezien de topicstarter nooit meer wat van zich heeft laten horen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan