Hoe laat ik in vista een link naar een filmpje afspelen zonder hem op te opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

edfast01

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2007
Berichten
5
Hoi

Ik heb windows Vista premium en als ik op een website een link aanklik van een mpeg of een ander soort bestand dan kan ik hem alleen eest oplaan en dan de map openen om hem af te spelen ,
Nu wil ik graag net zoals in gewend was met xp alleen het filmpje kijken en niet opslaan.
Heeft iemand een oplossing (die er ongetwijfeld is )

BVD
 
Waarschijnlijk is het een instelling in IE7.

Kijk eens bij: Extra > Internetopties > Beveiliging > Aangepast nivo,

Heb je knopje ingeschakeld bij: Video's en animatie op een wepagina weergeven.....

(zie plaatje)


5yaoy2h.jpg
 
Waarschijnlijk is het een instelling in IE7.

Kijk eens bij: Extra > Internetopties > Beveiliging > Aangepast nivo,

Heb je knopje ingeschakeld bij: Video's en animatie op een wepagina weergeven.....

(zie plaatje)


5yaoy2h.jpg
 
Dank je John

Waarschijnlijk is het een instelling in IE7.

Kijk eens bij: Extra > Internetopties > Beveiliging > Aangepast nivo,

Heb je knopje ingeschakeld bij: Video's en animatie op een wepagina weergeven.....

(zie plaatje)


5yaoy2h.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb je misschien een linkje naar een site waar het probleem zich voordoet?
 
Als je op openen klikt wordt het filmpje automatich gedownload, de oorzaak is de belabberde snelheid van die site.

Als de site sneller zou zijn, dan werd er wel een player geopend die het streaming kon afspelen.
 
Als je op openen klikt wordt het filmpje automatich gedownload, de oorzaak is de belabberde snelheid van die site.

Als de site sneller zou zijn, dan werd er wel een player geopend die het streaming kon afspelen.

Ja dat is het probleem ik kan de link alleen opslaan of annuleren ,openen staat er niet bij.

Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan