hoe laat ik me keybord met de pc lopen via de middi poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik heb een keybord en een middie kabel en cubase vst maar krijg het zaakje niet zo dat wat ik speel ook op de pc speelt
hoe en wat moet ik alemaal instellen

Kabels midi-in en midi-out ziiten goed aangesloten?

lijkt me wel in op in out op out maar ik heb verders geen gebruiks aanwijzing het is maar een 2de handsie

er zit een knop middi op waarme ik hem op verschillende functie,s kan zetten maar heb nog niet ontdekt hoe ik hem kan laten comuniceren met de software

Draai de in en out stekkers aan één kant bv keyboard zijde eens om.

Wat bij het keyboard out is, is voor PC in en omgekeerd, regelmatig wordt de fout gemaakt out met out te verbinden en in met in, en dat werkt dus niet.
Als je er even over na denkt snap je de logica die er achter zit. :)

Laatst bewerkt:
tja ik ben dus bij andere apparatuur gewend dat op de stekkers in ook in is ik ben geen leek op het gebied van kabels en stekkers maar middi heb ik ff geen kaas van gegeten intussen ben ik op zoek gegaan naar gebruiks aanwijzingen en heb dat al omgedraaid nu cubase nog zover zien te krijgen de test was goed in en outs gaf hij aan dus ik ga ervan uit dat daar niks mis me is maar nu nog wat ik speel ook in het prog zien te krijgen

intussen ben ik al weer wat verder ik moet alleen ff testen of het werkt maar volgens die het mij even uitlegde kan het nu niet anders dan werken

ik heb hem zover was even een gezoek maar hij doet het

cubase moek toch nog ff oefennen krijg geen samples gekoppeld aan een kanaal nog .

fruityloops gin me beter af al nog niet naar tevredenhijd maar kwestie van geduld die software zit zoveel op.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan