Hi
.
Ik ben sinds vanochtend (tijdelijke) eigenaar van een Toshiba laptop. Geen speciaal ding ofzo, gewoon makkelijk zonder al te veel gedoe. Afdankertje van mijn pa en zus
. Maar nu het probleem. Ik heb een Logitech First / Pilot Wheel Mse muis liggen (dat staat op de achterkant van de muis) met USB aansluting. Toen ik deze usb erin stopte werkte het (natuurlijk) niet. Dus ik de driver zoeken, en had volgens mij de goede gevonden op de Logitech site, want ik kon geen betere vinden die erop leek en de naam was ook wel ongeveer zo (iets met Pilot). Deze driver dus geinstalleerd, werkt niet. Ook al veel gegoogeld enzo, maar niets gevonden. De vraag is: hoe krijg ik deze muis werkend? De CD hebben we iig niet meer.
En als dat niet kan: ik heb hier ook nog een simpele Acer muis liggen met zon groen uiteinde, op de achterkant staat alleen: Acer Model: NetScroll

Ik ben sinds vanochtend (tijdelijke) eigenaar van een Toshiba laptop. Geen speciaal ding ofzo, gewoon makkelijk zonder al te veel gedoe. Afdankertje van mijn pa en zus

En als dat niet kan: ik heb hier ook nog een simpele Acer muis liggen met zon groen uiteinde, op de achterkant staat alleen: Acer Model: NetScroll