Hoe laat je adware toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tomtom2

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
beste mensen,

Ik heb een programmatje gedownload, maar zodra ik de set-up run(en bijna klaar ben) zegt hij:
"adware gedetecteerd en geelimineerd"

Maar het probleem is juist dat hij het WEL moet toelaten.

Weet iemand hoe ik dit kan doen?

Ik heb panda antivirus+firewall 2008.

Groet,

Tom

Volgens de handleiding van Panda, dien je dit te doen bij instellingen->bekende schadelijke software-> daar zou je op kunnen geven welk programma/map/bestand met rust gelaten dient te worden.
Natuurlijk voordat je het probleem programma wilt installeren.

Ik zie het er niet letterlijk bij staan zoals jij het zij.

Wat ik wel kan doen is configuratie->Firewalbeveliging->configuratie van connectie. Hier kan ik wel wat invullen maar dat is niet goed volgensmij.

Groet,

Tom

ps; waar heb je die handleiding gevonden? heb je de link nog?

Oke bedankt,

Ik ga nu even van computer(videokaart problmenen, hitte loopt op tot 130C), dus kan er niet meer dan 30minuten want dan crasht hij.

Ik zal vanavond verder kijke.

Alvastbedankt voor je hulp

Tom.

Heb een probleempje,

Ik kan hem niet toelaten VOORDAT ik de set-up run.

1 download programma van site en zet de set-up op bureablad
2 zet viruscanner uit
3 run de setup, hij gaat gewoon aan en doet het
4 Als de viruscanner uitstaat kan ik de bot niet 'toelaten'. Dit kan alleen als hij AAN staat.
5 zet de viruscanner aan, hij verwijdert het meteen. Als ik dan vervolgens kijk of ik het kan toelaten, lukt dat niet omdat het bestandje al verwijdert is.

En als de viruscanner aanstaat kan ik de set-up runnen, tot de laatste stap, want dan verwijdert hij het.

ps: moet ik 1 bestandje toelaten of moet ik elk bestandje toelaten? want volgensmij heeft hij alleen problemen met loader.exe. maar deze word dus meteen verwijdert dus gaat dat niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan