Hoe laat je word zonder marges printen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Berichten
892
Ik heb een titelblad wat volledig blauw is met wat letters...ik wil hem uitprinten, zonder dat ik witte marges aan de zijkanten van mijn a4 krijg...is dit mogelijk in word of kan ik dit beter doen in photoshop en zo ja hoe dan?

thanks....
 
Je kan de marges op 0 zetten

- Bestand
- Pagina-instelling
- Alle marges op 0 zetten
 
Dat werkt niet..ik denk dat het dan niet aan Word ligt maar aan de printer..die heeft volgens mij als standaard instelling nog een wit randje of zo... zal wel eens kijken of ik dat in kan stellen...
 
Geplaatst door Allard
Dat werkt niet..ik denk dat het dan niet aan Word ligt maar aan de printer..die heeft volgens mij als standaard instelling nog een wit randje of zo... zal wel eens kijken of ik dat in kan stellen...
Het zal inderdaad aan de printer liggen.

Als je bijvoorbeeld een deskjet hebt dan heeft deze een doorvoermechanisme om het papier te geleiden. De breedte van dit mechanisme is tevens de niet printbare marge van jou printer...


En ik vindt overigens de optie van het blauwe papier kopen zekers goed! (Nou vraag ik mij alleen af of iedere printer witte letters kan printen???)

See Yah! :thumb:
 
Ja ik zei voor het gemak dat hij helemaal blauw was..maar dat is hij niet... er staan een tekening op die zwart door loopt tot aan de zijkanten..dus ja...
 
Hai, :D

Sorry deze vat ik niet?

Bedoel je dat een ander gedeelte (De tekening dus) wel netjes tot de rand uitprint en het blauwe gedeelte wat dus wel tot de rand op het scherm staat niet geprint wordt???

S*****...sorry voor die belachelijke lange zin! :thumb:
 
Ja nee haha... het geen wat ik moet uitprinten is voornamelijk blauw, maar heeft een tekening erover heen lopen over de hele breedte... Maar ik zei voor het gemak dat hij helemaal blauw was....

Maar goed, toen werd me aan geraden om blauw papier te gebruiken ,maar dat gaat dus niet omdat die tekening er ook op moet...

Snappie? :D
 
Dan kan je ook altijd nog iemand zoeken die een kleurenlaserprinter heeft. :)
 
Hai,

Yeps ik snappie helemaal! :D

Helaas denk ik dat je toch opzoek moet naar een printer welke randloos kan printen...(of print het in een copyshop)

Succes! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan