PeeGeeCee
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 mrt 2010
Mijn computer is geïnfecteerd, want internetpagina's worden verschrikkelijk traag geladen en vaak duurt het zo lang, dat verbinding niet lukt. Er wás een rogue.installer. exe. setup gevonden door Anti Malware bytes, die heb ik verwijderd, maar het lijkt alsof de zaken alleen maar erger worden. (Ik schrijf dit op een andere computer) Nu wil ik een Hijackthislog plaatsen, maar daarvoor wordt een zekere voorbereiding gevraagd. Ik heb al een aantal stappen uitgevoerd (overigens is er nog niets gevonden door Adware en Spybot) en ik ben nu bij het punt dat er een online scan moet worden gedaan. Ik begon met Kaspersky; het updaten heeft 5 uur geduurd en toen was nog maar de helft van het totaal binnen én er was al eerder een storing opgetreden Ik dacht: dit kán de bedoeling niet zijn en ik heb Kaspersky afgebroken. Nu is er een Eset scan bezig. De installatie en update gingen snel, maar nu is het scannen al zeker een uur bezig en de stand staat pas op 33%. Is dat normaal? Ik heb het nl. nog nooit gedaan.
Misschien is het nodig te zeggen dat mijn computer een half jaar oud is en het besturingssysteem is Windows 7. Mijn normale beveiliging is AVG free en ik gebruik minimaal wekelijks AntiMalware-bytes en CCleaner.
Dank voor een bericht of zo'n lange scanduur wel klopt. Ik ben momenteel argwanend ten opzichte van alles.
Misschien is het nodig te zeggen dat mijn computer een half jaar oud is en het besturingssysteem is Windows 7. Mijn normale beveiliging is AVG free en ik gebruik minimaal wekelijks AntiMalware-bytes en CCleaner.
Dank voor een bericht of zo'n lange scanduur wel klopt. Ik ben momenteel argwanend ten opzichte van alles.