Hoe laptop aansluiten op tv??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pollyy

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Ik wil graag mijn laptop aansluiten op tv. Maar hoe kan ik dit doen met mijn laptop en hoe werkt dit? Ik heb een Sony Vaio laptop pcg-k415s en een Samsung lcd tv van anderhalf jaar oud. (hd ready).

Ik heb er echt totaal geen verstand van, na rondsurfen weet ik nu dat je een videokaart moet hebben. Ik denk dat ik dat wel heb, maar weet dat ook niet zeker en hoe het dan verder moet weet ik echt niet... Ik heb aan de zijkant van mijn laptop zon gele, groene en rode uitgang zitten (tulp). Maar er staat nergens TV OUt, wat ik heb gelezen dat ik moet hebben. Volgens mij heb ik een ATI videokaart. Er staat bij mobility Radeon 9200.

Maar hoe nu verder? Is er een handleiding voor of standaard dingen die ik moet doen? Kunnen jullie me helpen? Alvast bedankt!

Dankje, die had ik ook al gevonden inderdaad. Maar daar kwam ik er nog niet mee uit. Ik heb wel zo'n gele uitgang die ze daar ook tonen op het plaatje, maar daarnaast zitten zo'n zelfde groene (met een soort microfoontje?) en rode uitgang (met koptelefoon).
En toen was ik gestrand....

Dus misschien kan iemand me hier verder helpen??

Je neemt een videokabel, steekt het op de overeenstemmende kleurtjes, en verbind het met je TV (ingang, zoals waar je de Playstation op zou aansluiten)

Audio kun je ook via de hoofdtelefoonuitgang doen en zo naar een stereo met de juiste kabel of naar de tv (wit/rood). Dit komt dan naast de gele (beeld)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de uitleg. Ik ga er het weekend eens naar kijken en haal zo'n kabel. Hoop dat het lukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan