Hoe laptop cleanen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotad3000

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2009
Ik wil graag weer een snellere laptop,zoals ie 1 jaar geleden was. Hoe kan ik het makelijkst allerlei rommelige bestanden verwijderen zonder dat er belangrijke bestanden verloren gaan? Het liefst zonder download en zonder cd:) Alvast bedankt

Hoii allemaal

Ik heb gezien dat als je naar 'deze computer' gaat,en dat als je met je rechtermuisknop op een schijf klikt , dat je dan 'formatteren' ziet staan. Ik heb daarop geklikt en me schijf is geschoond. Tenminste..alleen schijf D dan. Bij schijf C lukt het niet. Er staat dan : Kan formatteren niet voltooien. Sluit alle schijfhulpprogramma's die het schijf gebruikt en probeer het later nogmaals. Ik sluit echt elk programma maar dit bericht blijft maar komen. Wat te doen? Alvast bedankt

Ik heb gezien dat als je naar 'deze computer' gaat,en dat als je met je rechtermuisknop op een schijf klikt , dat je dan 'formatteren' ziet staan. Ik heb daarop geklikt en me schijf is geschoond. Tenminste..alleen schijf D dan. Bij schijf C lukt het niet. Er staat dan : Kan formatteren niet voltooien. Sluit alle schijfhulpprogramma's die het schijf gebruikt en probeer het later nogmaals. Ik sluit echt elk programma maar dit bericht blijft maar komen. Wat te doen? Alvast bedankt

ik neem aan dat je weet dat als je dat doet dat alle bestanden van deze schijf verwijderd worden?

hij kan de c: schijf niet formatteren omdat daar windows op geinstalleerd staat. omdat je op het moment dat je op formatteren klikt bezig bent met windows, is dat in gebruik, en kan je het niet verwijderen....

je zou dit kunnen doen door bijvoorbeeld de windows cd erin te doen, en dan net doen alsof je het gaat installeren, en daar kan je je schijf formatteren

let wel op dat ALLES dan van de schijf verwijderd wordt he...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan