Invoegtoepassingen(oftewel plug-ins) zijn: uitbreiding van software die op je pc staat om b.v. te zoeken naar updates van een programma,van je printer om inkt te bestellen,om flash filmpjes te kunnen afspelen op 'n site,om slechte websites te kunnen indentificeren(Spybot SD helper) enz.Microsoft heeft b.v. plug-ins van Wndows-Live,messenger en nog veel meer,kijk maar eens bij Extra-invoegtoepassingen beheren.Bekende invoegtoepassingen staan in mijn vorige bericht,maar...spy/malware kunnen ook plug-ins installeren zonder dat je erom wordt gevraagd,zoals allerlei "Toolbars" die ze je proberen aan te smeren bij zgn "gratis" software,bedenk dat alle plug-ins,toolbars e.d. je surfgedrag in de gaten houden en willen houden,de slechte zullen je naar andere pagina's omleiden zonder dat je er erg in hebt,om je dingen aan te smeren,dat je zgn. een virus hebt en dat zij dan evt. gratis je pc willen scannen.Al deze dingen kunnen ook voor problemen zorgen.
Resetten van je browser hoeft geen gevolgen te hebben,de software die plug-ins hebben geïnstalleerd vragen meestal vanzelf wel weer voor de installatie ervan,als je geen flashfilmpjes meer kunt afspelen zul je wel gewaarschuwd worden door desbetreffende website.Maar daar hoeft 't niet persé aan te liggen,kan ook van bepaalde software zijn.Kun je je nog herinneren wanneer de problemen zijn begonnen?HAD NIETS GEINSTALLEERD. Na installatie van bepaalde software b.v. of na een update van 'n bepaald programma.Ik ben nog even aan 't zoeken op TechNet,daar zitten de bollebozen van Microsoft op,hoop dat ik daar misschien 'n oplossing voor je kan vinden.Ben daar ff geweest,heb je Windows-Live Toolbar geïnstalleerd? NEE DIE HEB IK NIET Deze schijnt veel problemen te geven,bij uitschakelen ervan zijn bij de meesten de problemen verdwenen,maar ik kijk nog ff verder.Ik zie trouwens dat je 'n Engelse versie van IE hebt,is daar 'n reden voor? DAT WAS STANDAARD OP MIJN LAPTOP. HEB HIER NIETS AAN VERANDERD. Je kunt 'm ook evt. in 't Nederlands downloaden.HOEF NIET SPECIAAL.