hallo iedereen,
wij hebben thuis 3 dextops, 3 laptops en dan nog 2 dextops maar die zijn van mijn moeders bedrijf dat aan hij ligt
. wat we altijd al woude ... was dat we met alle pc een game ofzo konden spellen ... toen heeft een van mijn broers een netwerk gemaakt tussen 1 van de pc's en zijn eigen laptop. daar heb ik mijn pc bij aangesloten. mjn vader heeft toen tussen 1 van de andere laptops en de pc waar dus al en netwerk mee was weer een netwerk gelegt ... toen heeft mijn broer op een heeele rare manier het voor elkaar gekregen dfat we onder 2 name (verschilende netwerk namen) een netwerk konden krijgen..... klinkt volgens mij erg vaag... maar toch
wat nu het probleem is is dat ik maar in 2 pc kan komen.... 3 van alle pc staan niet in het netwerk maar darom is mijn vraag::
kan iemand mij alstublieft helpen om een gwn goed netwerk neer te kunnen leggen waardoor mij gwn met allen pc's in verbinding kunnen staan en zelfs al dat ook mogelijk is de printers en scanners die daar op aan gesloten zijn kuinnen gebruiken.
alvas erg bedankt !!
wij hebben thuis 3 dextops, 3 laptops en dan nog 2 dextops maar die zijn van mijn moeders bedrijf dat aan hij ligt

kan iemand mij alstublieft helpen om een gwn goed netwerk neer te kunnen leggen waardoor mij gwn met allen pc's in verbinding kunnen staan en zelfs al dat ook mogelijk is de printers en scanners die daar op aan gesloten zijn kuinnen gebruiken.
alvas erg bedankt !!