Hoe Lijst Programma's afdrukken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel@helpmij

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Men kan de lijst geïnstalleerde programma's overzien met Configuratiescherm => Software. Dit is bedoeld om bepaalde programm's eventueel te verwijderen.
Blijkbaar is er geen mogelijkheid om die lijst af te drukken ? Of zoek ik slecht ?

Ik maak een paar screenshots en druk ze af. Maar heeft Bill daar wel iets eenvoudig voor bedacht ?
Heeft iemand een betere suggestie ?

Of Bill daar iets voor bedacht heeft betwijfel ik, maar je kunt met het programma Everest een compleet overzicht van soft- en hardware van je computer maken én een goed overzicht van je geïnstalleerde software printen.

Als je Everest hebt opgestart: ga onder 'Menu' (linkerscherm) naar Software/Geïnstalleerde programma's. Everest zet nu een compleet overzicht op je scherm. Via Rapport (boven) Snelrapport geïnstalleerde programma's/MHTML kun je de lijst uitprinten. Bekijk eerst wel even het afdrukvoorbeeld, want Everest voegt er nog wat extra info aan toe, die jij in dit verband niet belangrijk vindt en bepaal dan even welke pagina's je wilt printen.

:)

Geplaatst door ikself
Of Bill daar iets voor bedacht heeft betwijfel ik, maar je kunt met het programma Everest een compleet overzicht van soft- en hardware van je computer maken
Helaas heeft deze laatste versie van Everest die mogelijkheid niet meer.
Daarmee kun je alleen nog de hardwaregegevens zien. :(

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Helaas heeft deze laatste versie van Everest die mogelijkheid niet meer.
Daarmee kun je alleen nog de hardwaregegevens zien. :(

Guus.

Da's heel jammer.:confused: k heb nog 1.1....heb helaas het installatiebestandje daarvan niet meer.

Geplaatst door ikself
Da's heel jammer
Inderdaad. Daarom heb ik Everest vervangen door Aida32.
Ziet er exact zo uit als Everest, maar laat nog wel de software zien - en nog veel meer zaken die in de huidige Everest-versie niet meer getoond worden.
Rapport opslaan/uitprinten gaat ook op precies dezelfde manier - zie bijlage.
Het programma is hier te downloaden.
Het is een zip-bestand en heeft geen installer, dus maak in Program Files een map Aida, pak het bestand uit in die map en maak een snelkoppeling op je bureaublad naar Program Files\Aida\Aida32.exe.

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door ikself
Aida staat erop!
Dit keer zou ik het installatiebestand niet weggooien als ik jou was.
De ontwikkelaar van Aida32 is namelijk "overgelopen" naar Lavalys, de makers van Everest. Klik.
Dus het is de vraag hoe lang Aida32 nog beschikbaar blijft.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Dit keer zou ik het installatiebestand niet weggooien als ik jou was....

Zekers niet! Hij draait al mee in m'n reguliere backup, en is inmiddels al gebrand.:)

Iedereen bedankt

Bedankt allemaal.
Ik vermoed dat alles wel zal werken zoals jullie het beschrijven. Ik probeer het voortaan zo te doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan