Arieknarie
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 9 feb 2008
Hallo Experts.
Ik heb het volgende probleem:
Een mooie laptop met Vista er op en veel ergenis met pop-ups en onzin berichten.
Dus iets gelezen over Linux mint en de voordelen er van.
Dus ik heb de Linux mint 7 geinstalleerd met de dual boot optie bij het opstarten.
Dit bevalt goed, meer autonomie uit de accu en lekker vlot werken zonder oponthoud.
Ik kan bij opstarten kiezen in een groen scherm wat ik wil.
Mint of Vista, als ik vista kies kom ik daarna kom ik weer in een zwart wit scherm met optie Vista of Mint? maar het werkt.
Nu is versie 8 uit en wilde ik deze gaan installeren. Maar ik krijg tijdens installatie niet de vraag of ik 7 wil upgraden naar 8, maar alleen de optie om hem er naast te zetten.
Dit wordt natuurlijk te gortig en ik wil nu 7 er af en 8 er op.
Hoe is dit te doen en hoe krijg ik de dubbele keuze optie er uit?
Vista wil ik graag houden zoals het er nu op staat.
Alvast bedankt voor de tips!
Ik heb het volgende probleem:
Een mooie laptop met Vista er op en veel ergenis met pop-ups en onzin berichten.
Dus iets gelezen over Linux mint en de voordelen er van.
Dus ik heb de Linux mint 7 geinstalleerd met de dual boot optie bij het opstarten.
Dit bevalt goed, meer autonomie uit de accu en lekker vlot werken zonder oponthoud.
Ik kan bij opstarten kiezen in een groen scherm wat ik wil.
Mint of Vista, als ik vista kies kom ik daarna kom ik weer in een zwart wit scherm met optie Vista of Mint? maar het werkt.
Nu is versie 8 uit en wilde ik deze gaan installeren. Maar ik krijg tijdens installatie niet de vraag of ik 7 wil upgraden naar 8, maar alleen de optie om hem er naast te zetten.
Dit wordt natuurlijk te gortig en ik wil nu 7 er af en 8 er op.
Hoe is dit te doen en hoe krijg ik de dubbele keuze optie er uit?
Vista wil ik graag houden zoals het er nu op staat.
Alvast bedankt voor de tips!
Laatst bewerkt: