Hoe loonheffingsaangifte prog. naar andere pc kopieren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Het loonaangifteprogramma van de belastingdienst incl. de aangiften van de verstuurde aangiften van de afgelopen maanden en jaren staat op mijn laptop. Hoe krijg ik programma met databestanden werkend op mijn desktop pc, zodat de oude aangiften nog leesbaar zijn.??
Wie heeft hier ervaring mee?

grtz.,

henk sr

Directory stuctuur kopieren

Gewoon de directory structuur, begint geloof ik met de directory BDIENST, kopieren. Maar ik geloof dat in de loop van de tijd die structuur veranderd is. Even goed kijken of je alles hebt van alle jaren.
Als je het op een andere machine zet, met dezelfde structuur, en de exe file, die begint dacht ik met IB, aanklikt loopt het programma gewoon weer. Wat je daarnaast ook kunt doen is je aangifte op je oude machine naar een bestand printen (met het aangifteprogramma) . Dan heb je altijd een leesbare kopie. Standaard komt die in de directory met het jaar van de aangifte. Je naam en/of burger service nummer is verwerkt in de naam van het bestand.

Laatst bewerkt:
Op de laptop staat een en ander onder "Belastingdienst". Ik heb alles gekopieerd naar program files, maar wanneer ik het prgramma open komt de eerste pagina zonder dat op het scherm. Geen herkenning dus. Normaal (en op de laptop) komt na opening van het programma een pagina met mijn gegevens en wordt op de volgende pagina gevraagd wat ik wil doen (oude aangifte bekijken of nieuwe aangifte doen). Kennelijk ziet het programma de oude data niet meer na het overzetten.
Kun je hier iets mee??
grtz.,

henk sr

Maakt het nog uit of het programma en de bestanden op C: of op D: (program Files ) staan?
grtz.,

henk sr

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan