Hoe maak ik een Battlefield 2 Acount?

• Onderwerp starter Onderwerp starter umitg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

umitg

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Beste leden van helpmij,
Hoe zou ik een Battlefield 2 acount kunnen maken?
Ik ben nu een beetje zat van het "Offline" spelen.:(

Ik ga er even vanuit dat je het spel illegaal hebt nu, dus naar de winkel en kopen! Dan kan je online.

Huh? Ik begrijp niet helemaal waarom je deze reactie plaatst.

Je wilt toch online met het spel? Heb je het nu illegaal of origineel? Als je het origineel hebt, dan kan je er gewoon online mee spelen, anders zal je het eerst moeten kopen.
Een account maken kan in het spel zelf en anders via de website van het spel.

Huh? Ik begrijp niet helemaal waarom je deze reactie plaatst.

Je wilt toch online met het spel? Heb je het nu illegaal of origineel? Als je het origineel hebt, dan kan je er gewoon online mee spelen, anders zal je het eerst moeten kopen.
Een account maken kan in het spel zelf en anders via de website van het spel.

ja en die website zocht ik

Ik zou zeggen, google op naam van het spel en bingo, website....

Nogmaals, is het spel legaal of illegaal?

Je zult eerst een profiel moeten aanmaken in het spel zelf. Daar zijn opties voor in het menu, welke dit zijn weet ik niet, want ik heb het spel zelf niet.

Maar geef nou eindelijk eens antwoord op mijn vraag of het legaal of illegaal is!

Nogmaals, is het spel legaal of illegaal?

Je zult eerst een profiel moeten aanmaken in het spel zelf. Daar zijn opties voor in het menu, welke dit zijn weet ik niet, want ik heb het spel zelf niet.

Maar geef nou eindelijk eens antwoord op mijn vraag of het legaal of illegaal is!

Het is legaal en ik zie geen plek om een acount aan te maken.

Dan moet ik helaas opgeven. Misschien iemand anders die het spel heeft en dit wel weet.

Let er wel even op dat jij deze vraag al op opgelost hebt gezet. Dat moet je even veranderen rechts onderin, want nu denkt men dat het probleem al is opgelost.

Laatst bewerkt:
Dan moet ik helaas opgeven. Misschien iemand anders die het spel heeft en dit wel weet.

tja, Erg jammer...
Ken je anders nog Gratis spelletjes die je dan wel kunt downloaden?
Als je een linkje stuurt kan me neef wel voor me downloaden.:thumb:
ik bedoel zulke spelletjes als warrock->http://www.warrock.net

Silk road bijvoorbeeld of Guild wars (die moet je wel halen in de winkel, maar geen kosten verder. Is wel betaalbaar)

oke de oude battlefield zat al op me pc heeft me neef gedaan ofzo maar nu heb ik hem gekocht en hoop dat ik hem nu wel kan spelen, BF2 is maar 10 euro!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan