Hoe maak ik een betaalstuk in mijn website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

leutjebreedbek

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2009
Hallo allemaal.

Een kennis van ons begint binnenkort een winkel en vroeg mij om een website voor hem te maken,
Dit is nog niet een probleem, Maar hij vroeg ook of ik ervoor kon zorgen dat hij dingen kon verkopen via internet

hier heb ik geen ervaring mee.. dus zouden jullie mij software of een website met veel informatie kunnen aanbieden hoe ik dat in een website maak?
het moet natuurlijk wel bij de style van de website passen [het liefst helemaal geintegreerd ]

ook moet zowel ik als hij dat beide kunnen beheren, er zou een foto bij een artikel moeten komen
en hoeveel BTW en de totaalprijs.. ook het liefst nog dat men kan kiezen naar welk land het verzonden moet worden
en hoeveel die verzendkosten bedragen..

kortom.. het heeft wel wat eisen en ik ben er totaal niet bekend mee hoe ik dat moet opzetten

ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest in mijn omschrijving en anders hoor ik het graag.

alvast bedankt!
Leutjebreedbek

Hoi, Voor een webshop zijn verschillende software pakketten te vinden. Daar zitten betaal modules bij, dus heb je eigenlijk helemaal geen probleem!

De meeste ecommerce software werkt als een cms, met een database en modules/plugins voor extra functies. Betaalde pakketten bieden daarnaast ook ondersteuning. Vaak heeft je web hoster ook mogelijkheden om van alles en nog wat voor-te installeren, ook daar zou ik eens gaan kijken als ik jou was!

Succes

Kijk eens op de sites van PayPal en Ideal.

Tardis

Beste tardis. dit heb ik gedaan maar is niet wat ik zoek. zij geven alleen aan hoe ik een account bij hun kan kopen maar niet met software voor mijn website :( helaas.

solaris. bedankt voor je gegeven website! erg nuttig, het enige ik heb al een paar geprobeerd maar kom er niet uit:S ik heb zelf al een proef website bij 000webhost die ondersteund ook PHP en MYSQL en wou daar OScommerce 3.0.2 even op testen.. maar ik snap niet helemaal hoe en wat ik waar in mijn public folder moet zetten. maar dit probeer ik nog even te leren d.m.v het kijken van youtube filmpjes:P maar toch erg bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan