hoe maak ik een iso file van een game die op dcd staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

takeasied

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2011
hoi
ik probeer telkens m,n games die op dvd dual layer staan(zelf gebrand voor m,n iets oudere xbox360)staan om te zetten in een iso file zodat ik hem op m,n 1 terrabit externe hd kan zetten en spelen op m,n nieuwe xbox360 slim omgebouwd met wasabi nooit geen dvd,s meer nodig maar ik heb bergen spellen die gebrand zijn voor m,n andere omgebouwde xbox360 allemaal op dual layer maar toen kwamen de XGD2 en XGD3 spellen en die zijn te groot voor een dual layer dus ik download m,n spellen in torrents unrar iso file op m,n hd zetten en spelen nooit geen dvd,s meer nodig maar ik krijg de games die ik al wel op dvd heb om daar een iso file van te maken ik heb magic iso maker en power iso en uiteraard winrar het lukt wel om een iso file te maken maar dan ziet de slim met wasabi hem als een dvd en kan je hem niet spelen ok ik krijg toch alle spellen wel maar zo gaat het sneller.iemand die me verder kan helpen???

tanx voor het reageren maar.....

hoi
ik heb power iso en magic iso maker het lukt om er een iso van te maken maar zet ik hem op de harde schijf herkent de xbox de file niet en ziet hem als dvd maf ik weet best wat ik doe maar wat doe ik fout nu???

ja het gaat om xbox spellen ik heb ze gebrand voor m,n iets oudere xbox360

ik heb allemaal spellen op dual layer gebrand voor de omgebouwde xbox360 nu zijn er andere formaten zoals XGD2 XGD3 dat past niet op een disc daarom heb ik een slim gekocht al omgebouwd uit de fabriek en zit een externe hd bij zitten nu 62 spellen op en dvd,s of cd,s nooit meer nodig maar alles wat ik al heb van de ander die ik gebrand heb daar wil ik weer iso files van maken branden is on nodig nu.duidelijker???of gewoon een iso van een retail maken en spelen voor nop ben er echt blij mee wasabi heet het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan