Volgens HP niet, vandaar dat ik op zoek ben om een snelkoppeling te maken. De toets "Scannen Starten" op het apparaat zelf zou niet werken, maar deed dat onder Windows XP Pro ook al nooit. Lees de reactie hieronder:
Geachte heer/mevrouw xxxxxxx,
Hartelijk dank voor het contact opnemen met de HP All-in-One E-mail ondersteuning. Mijn naam is xxxxxx xxxxxxxx. Samen met u zal ik proberen het door u in uw e-mail aangegeven probleem op te lossen.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u problemen ondervindt met uw All-In-One. U geeft aan als u op "Scannen Starten" drukt niets gebeurd. Ik kan begrijpen dat dit vervelend voor u is.
Echter tot mijn spijt kunt u met Windows Vista geen gebruik meer maken van deze direct "Scannen Starten" functie. Windows Vista ondersteunt dit namelijk niet, aangezien er geen apparte HP software voor uw printer beschikbaar is.
Ik heb een en ander voor u nagekeken en advisteer u de onderstaande link aan te klikken. Hierin vindt u meer informatie om u All-in-One te gebruiken in combinatie met Windows Vista. Ook meer uitleg over goed te scannen vindt u hierin terug.
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...5313&lc=nl&cc=nl&product=57769&dlc=nl&lang=nl
Hopelijk is hiermee uw probleem opgelost. Mocht dit niet zo zijn, hoor ik dat natuurlijk ook graag. Excuses in ieder geval voor het ongemak.
Mocht u nog vragen c.q. opmerkingen hebben betreffende deze support kunt u contact met ons opnemen via HP Klantenondersteuning.
Met vriendelijke groeten,
xxxxxx xxxxxxxx
HP E-mail Team