Hoe maak ik een snelkoppeling voor de scanner in Start?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik heb een HP psc 750 printer/scanner en werk met Windows Vista Home Primium.

Ik heb 2 vragen:

1. Hoe kan ik een snelkoppeling maken naar start zodat ik niet door het hele menu moet?

2. Hoe kan ik het knopje op de printer/scanner zelf "Scannen Starten" weer actief maken?

Op de 1e vraag weet ik wel een antwoord:

Sleep de knop die je normaal in je menu gebruikt, naar je buroblad.
Sleep de knop dan naar de knop "Starten"

Nog makkelijker:

Rechtsklikken op de gewenste knop > Aan menu Start vastmaken

Of: Aan Snel starten toevoegen

Laatst bewerkt:
Was dat maar zo simpel, dan was het al gelukt.

Helaas werkt slepen niet.

Op deze manier wel?

Rechtsklikken op de gewenste knop > Aan menu Start vastmaken

Of: Aan Snel starten toevoegen

Volgens HP niet, vandaar dat ik op zoek ben om een snelkoppeling te maken. De toets "Scannen Starten" op het apparaat zelf zou niet werken, maar deed dat onder Windows XP Pro ook al nooit. Lees de reactie hieronder:

Geachte heer/mevrouw xxxxxxx,

Hartelijk dank voor het contact opnemen met de HP All-in-One E-mail ondersteuning. Mijn naam is xxxxxx xxxxxxxx. Samen met u zal ik proberen het door u in uw e-mail aangegeven probleem op te lossen.

Uit uw e-mail begrijp ik dat u problemen ondervindt met uw All-In-One. U geeft aan als u op "Scannen Starten" drukt niets gebeurd. Ik kan begrijpen dat dit vervelend voor u is.

Echter tot mijn spijt kunt u met Windows Vista geen gebruik meer maken van deze direct "Scannen Starten" functie. Windows Vista ondersteunt dit namelijk niet, aangezien er geen apparte HP software voor uw printer beschikbaar is.

Ik heb een en ander voor u nagekeken en advisteer u de onderstaande link aan te klikken. Hierin vindt u meer informatie om u All-in-One te gebruiken in combinatie met Windows Vista. Ook meer uitleg over goed te scannen vindt u hierin terug.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...5313&lc=nl&cc=nl&product=57769&dlc=nl&lang=nl

Hopelijk is hiermee uw probleem opgelost. Mocht dit niet zo zijn, hoor ik dat natuurlijk ook graag. Excuses in ieder geval voor het ongemak.

Mocht u nog vragen c.q. opmerkingen hebben betreffende deze support kunt u contact met ons opnemen via HP Klantenondersteuning.

Met vriendelijke groeten,

xxxxxx xxxxxxxx

HP E-mail Team

Ik heb de volgende link geprobeerd, maar dat werkt via een behoorlijke omweg, een snelkoppeling zou een stuk fijner werken.

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/d...dlc=nl&lang=nl

De link had ik overigens al eerder geprobeerd, maar die omweg wil ik liever verkorten.

Wie weet raad, behalve een nieuwe te kopen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan