Hoe maak ik het wachtwoord zichtbaar voor wifi dat in mijn Samsung Ace telefoon staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Ik heb een Samsung Ace, de eerste uitvoering, weet iemand hoe ik mijn wachtwoord voor wifi zichtbaar kan maken waar nu de kleine rondjes staan?

Ik kwam wat hieronder staat tegen, maar het echt begrijpen lukt mij niet, kan iemand mij in stappen uitleggen hoe dat werkt of zijn er ook gratis mogelijkheden?

Wat heb je nodig :

Root
root explorer (bv https://play.google.com/store/apps/details?id=com.speedsoftware.rootexplorer&hl=nl , ect)
navigeer naar rootdir/data/misc/wifi
Open the document wpa_supplicant.conf
zoek psk='**' (dit is het paswoord)

Laatst bewerkt:
Heb niet een pasklaar antwoord maar waarom wil je dat zichtbaar hebben ? Misschien kan ik je dan verder helpen.

Sorry voor mijn late reactie.

Het is door iemand anders met toestemming in mijn telefoon gezet, maar deze is verhuisd en weet de code niet meer, ik zou het graag op mijn andere apparatuur die van wifi gebruikt maakt gebruiken als ik dat nodig heb. Ik heb een nieuwe telefoon, dan is het wel zo handig om deze code over te kunnen zetten, ik weet alleen niet hoe ik het zichtbaar kan maken om het vervolgens in de nieuwe telefoon te plaatsen.

Iemand enig idee?

Edit:

Ik kwam iets tegen, maar weet niet wat het betekend:

Als je geroot bent kun je daar een app voor gebruiken zoals deze:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ryanamaral.wifi.passwords

Wat is geroot en hoe doe je zoiets met het programma achter de link?

Of is dat heel wat anders dan het zichtbaar maken van het wachtwoord dat op mijn oude telefoon staat?

Laatst bewerkt:
Dus het gaat eigenlijk om de WiFi code van je modem/router ?

Sorry voor de zeer late reactie.

Het gaat om een de code die iemand al eerder op mijn telefoon heeft gezet, dat is geen router van thuis.

Ik heb dus geen mogelijkheid om even de router achterstevoren te houden, dat werkt helaas een op een geheel ander systeem.

Voor mij is het dan kijken naar de code voor wifi dat al in mijn telefoon staat, maar hoe krijg ik dat voor elkaar zonder mijn telefoon halfom zeep te helpen?

Is er niet ergens een instelling te vinden die ik softwarematig aan moet vinken zodat ik alsnog de code kan zien?

Sorry, ik snap eigenlijk helemaal niks van je vraag.
Waar staat die router dan ?
Kan iemand niet gewoon even op de router kijken dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan