Hoe maak ik m'n Asus laptop terug sneller?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk niet, maar de specs voldoen aan de systeemeisen?

Jawel, met de specs zit het ok.
En voorheen draaide hij het spel goed, zelfs foutloos vóór de laptop trager werd.

Kleine update

Mijn bevindingen na alle bovenstaande ingrepen:
er is zeker een verbertering merkbaar, de laptop is terug een tikje sneller maar ik had toch gehoopt op een iets spectaculairdere vooruitgang. Het oude spel draait nu goed, het iets recentere nog steeds niet maar ach, 't is dan ook geen game computer.

Sinds 4 dagen ondervind ik nu wel grote problemen met mijn Yahoo mail: mails openen gaat moeizaam (klikken op een link na error message) en mails versturen gaat helemaal niet. Ik weet niet of dit iets te maken heeft met de eerder vermelde aanpassingen die ik heb gedaan, het is ook pas een paar dagen nà de laatste aanpassing aan de laptop begonnen. Daarvóór ging mailen prima.

Het Yahoo-forum of de "contact us" page willen ook niet laden dus ik kan ze niet op de hoogte brengen van mijn probleem. Eerst dacht ik dat het probleem bij Yahoo zelf lag maar nu vrees ik dat het bij mijn laptop ligt.

Iemand een suggestie waar ik moet gaan zoeken?

Alvast bedankt!

Omdat je nog steeds wat hinder ondervind en er nog wat problemen zijn, kun je overwegen te formatteren. Als je je gegevens ergens op een andere locatie opslaat, dan is het niet zo'n rigoureuze stap dan men denkt.

Mja, ik vind het idd héél aanlokkelijk om terug met een "verse" laptop aan de gang te gaan.
Kan ik daarvoor ergens een printable tutorial downloaden? Want tijdens het proces kan ik natuurlijk niet even online gaan om te consulteren. Of als er iets fout is gegaan bij de herinstallatie...

Denk je dat een intern software conflict aan de basis ligt van m'n problemen met Yahoo mail?

Mja, ik vind het idd héél aanlokkelijk om terug met een "verse" laptop aan de gang te gaan.
Kan ik daarvoor ergens een printable tutorial downloaden? Want tijdens het proces kan ik natuurlijk niet even online gaan om te consulteren. Of als er iets fout is gegaan bij de herinstallatie...

Denk je dat een intern software conflict aan de basis ligt van m'n problemen met Yahoo mail?
Dat vind ik idd zeer waarschijnlijk.

Als je een specifieke vraag hebt kun je idd beter een nieuw topic beginnen.
Ik wens je veel succes met de installatie.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan