hoe maak ik outlook tot standaard mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Hallo,
ik heb outlook geinstalleerd maar elke keer als ik hem opstart
dan moet ik allerlei schermpjes doorlopen.
Hij zegt dan ook elke keer outlook is niet het standaard
programma.
Hoe maak ik outlook standaard zodat hij in een keer opend.
gr.peter

Met de volgende stappen stelt u Outlook in als uw standaarde-mailprogramma.

Klik op Opties in het menu Extra in Office Outlook en klik vervolgens op het tabblad Overige.
Schakel onder Algemeen het selectievakje Outlook instellen als standaardprogramma voor e-mail, contactpersonen en agenda in.
Opmerking Als u Outlook instelt als het standaardprogramma voor e-mail, contactpersonen en uw agenda, worden e-mailaccounts niet automatisch toegevoegd of geconfigureerd in uw Outlook-profiel. Als u e-mailberichten wilt verzenden of lezen in Outlook, moet u ook de e-mailaccount toevoegen en configureren. Zie de koppelingen in het gedeelte Zie ook voor meer informatie over het toevoegen en configureren van e-mailaccounts
Met dank aan microsoft.

Met de volgende stappen stelt u Outlook in als uw standaarde-mailprogramma.

Klik op Opties in het menu Extra in Office Outlook en klik vervolgens op het tabblad Overige.
Schakel onder Algemeen het selectievakje Outlook instellen als standaardprogramma voor e-mail, contactpersonen en agenda in.
Opmerking Als u Outlook instelt als het standaardprogramma voor e-mail, contactpersonen en uw agenda, worden e-mailaccounts niet automatisch toegevoegd of geconfigureerd in uw Outlook-profiel. Als u e-mailberichten wilt verzenden of lezen in Outlook, moet u ook de e-mailaccount toevoegen en configureren. Zie de koppelingen in het gedeelte Zie ook voor meer informatie over het toevoegen en configureren van e-mailaccounts
Met dank aan microsoft.

ik zie onder extra geen tabblad overige??
moet ik soms een anderhebben.
gr.peter

Klik op [EXTRA] dan (bovenin, beginnend van links naar echts met [bestand], [bewerken], .... en dan [Extra] ) kies dan als het uitgeklapte menu te zien is op [OPTIES].

Dan zie je een aantal tabladen beginnend van links naar rechts {voorkeuren} {e-mail instellingen}...... en dan {overige} klik op dit tabblad vink dan de tweede regel aan "outlook als standaard instellen......"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan