Hoe maak je 1 knop die 2 links activeert?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijger81

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2010
Hallo,
Ik probeer een knop te maken die 2 links activeert in verschillende iframes. Zoiets als dit:

<a href="link1.html" target="iframe_a"><a href="link2.html" target="iframe_b" class="knop">Klik hier</a></a>

<iframe name="iframe_a" enz........</iframe>

<iframe name="iframe_b" enz........</iframe>

Het onderste gedeelte snap ik, maar het ahref gedeelte lukt niet.

Wie kan mij helpen?

Hoi,
IK wil u zeker niet beledigen maar frames ??? Dan reden de flikken nog rond op een varken gewapend met pijl en boog. We zijn in het jaar 2015. This is not done anymore. Wat wil je precies bereiken?
Greetz

Vind ze wel handig eigenlijk. Google zelf laat bijv nog steeds gewoon formulieren embedden dmv Iframes. YouTube ook nog steeds.

Hoe kaderen ze tegenwoordig dan sites in een site?

Alleen de dubbele ahref op 1 knop lukt me niet.
Ik heb 2 iframe kaders. Als ik op een knop druk dan worden beide frames gevuld met 100% width en height van 2 verschillende sites. Dus in frame 1 krijg ik site 1 te zien en in frame 2 krijg ik site 2 te zien als ik op de knop druk.

Laatst bewerkt:
Hoi,
IK wil u zeker niet beledigen maar frames ??? Dan reden de flikken nog rond op een varken gewapend met pijl en boog. We zijn in het jaar 2015. This is not done anymore. Wat wil je precies bereiken?
Greetz
Er is altijd nog een groot verschil tussen frames en iframes (inline).

Ik las dat je ook nog <embed> had, maar dat had weer wat nadeeltjes.

Maar kunnen jullie mij met mijn vraag helpen,please? Dan ben ik jullie dankbaar

Hoi,
Sorry Over de I van Iframes gekeken.:o Mijn excuses Kijk straks eens of ik een oplossing vind.

<a href="http://www.telegraaf.nl/" target="iframe_a" onclick="window.open('http://www.volkskrant.nl/','iframe_b');">klik hier</a>

Dit is hem heren.
Googlen en verschillende codes aan elkaar hangen. Zo is het gelukt. Schouderklopje voor mezelf.

Deze code zou gewild kunnen zijn denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan