Hoe maak je dit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar ja.

Ik heb een site en ik wil graag iets voor me site wat een andere site ook heeft hier heb je een voorbeeld www.ultimatedeathsquad.nl maar hoe maak je dat???

Alvast bedankt:thumb:

Ik neem aan dat je de intro bedoeld. De intro is gemaakt in Flash.

Als je in Google gaat zoeken op Flash intro bouwen dan vind je genoeg info hierover.

Ik neem aan dat je de intro bedoeld. De intro is gemaakt in Flash.

Als je in Google gaat zoeken op Flash intro bouwen dan vind je genoeg info hierover.

ooh ja maar ik kon niet echt goed vinden want ik weet niet welke prog. je nodig hebt heeft iemand een prog. waar je dat mee maakt

Als je de link had aangeklik dan had je daar ook gelezen dat het om een 15 dagen Trial gaat.

Je moet natuurlijk zelf ook wat ondernemen om dingen te zoeken want deze vraag stond direct aangeven en we proberen te helpen maar gaan niet elk vraag beantwoorden die je zelf kunt vinden door onze hulp.

Dit staat er als je de pagina opent en het tweede onderdeel leest.
Swich heeft schitterende programma's om allerlei dingen in Flash te maken. Deze programma's zijn wel niet gratis. Als je het echter ziet zitten om je intro in 15 dagen af te hebben kan je de 15-dagen-probeerversie downloaden

Als je de link had aangeklik dan had je daar ook gelezen dat het om een 15 dagen Trial gaat.

Je moet natuurlijk zelf ook wat ondernemen om dingen te zoeken want deze vraag stond direct aangeven en we proberen te helpen maar gaan niet elk vraag beantwoorden die je zelf kunt vinden door onze hulp.

Dit staat er als je de pagina opent en het tweede onderdeel leest.
Swich heeft schitterende programma's om allerlei dingen in Flash te maken. Deze programma's zijn wel niet gratis. Als je het echter ziet zitten om je intro in 15 dagen af te hebben kan je de 15-dagen-probeerversie downloaden
ok tnx voor je hulp

ik denk dat dit een beetje lastig is dus ik begin er maar niet aan maar als er iemand verstand mee heeft en dit mischien voor me wil maken hoor ik het graag stuur dan maar een prive berichtje :D

bedankt voor jullie reacties:thumb:

ik denk dat dit een beetje lastig is dus ik begin er maar niet aan maar als er iemand verstand mee heeft en dit mischien voor me wil maken hoor ik het graag stuur dan maar een prive berichtje :D

bedankt voor jullie reacties:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan