Hoe maak je een eigen zoekmachine in je site?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Uje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Uje

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Hallo,

Ik ben nu bezig met een html website te bouwen ik wil daarin een zoekmachine voor mijn site maken niet van google. Bijvoorbeeld als ik op link auto's klik en ik zoek BMW zo dat al het auto's die BMW heten te voorschijnen. Ik weet dat je in PHP kan maken met een database maar ik weet niet hoe. Moet je het bij HTML ook met een database werken??

Alvast bedankt voor jullie hulp.

zoekscript.

Je zult het toch met een javascript of met php moeten doen......er bestaan open source zoekmachines al dan niet icm mysql.

Je zult het toch met een javascript of met php moeten doen......er bestaan open source zoekmachines al dan niet icm mysql.

Weet je misschien welke site ik ze kan vinden?? Kan ik php ook in html invoeren en hoe??Mijn internet provider laat geen PHP extensies zien ik heb @home.

Alvast bedankt

Jorennn bedankt voor het website maar :( als ik niet snap hoe het werk wat moet ik er mee ik wil leren hoe het werk en hoe het opgebouwd is snap je. En ik kan geen php uitvoeren op mijn pc @home ondersteund het niet daarom heb ik ook een pech:(. Zijn er handleidingen te vinden hoe je het moet uitvoeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan