• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Hoe Macro's toepassen tijdens beveiliging en up to date houden van lijsten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlavertWelmoed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2014
Hallo wie kan mij helpen..

Ik heb een simpele facturatie applicatie gebouwd in excell (Zie bijlage).
Op het moment dat ik deze ga beveiligen, werken mijn macro's niet meer
- opslaan naar pdf (ctrl + f)
- Nieuw factuurnummer (ctrl + shift + n)

EN mijn knop om de benodigde gegevens in te vullen en of een nieuwe regel aan te maken niet meer...
Daarnaast moet de invoer van de producten (1 tm 23) beveiligd worden tijdens het invullen, dat men dus daadwerkelijk alleen 1 tm 23 kan kiezen..
Daarnaast Het gaat erom dat alleen mijn lijstje met klant in het tablad factuur beschikbaar blijft om in te vullen, nergens anders zou men iets moeten kunnen typen..
Wie o wie helpt mij, ben al een tijdje aan het tobben, veel fora bezocht, veel zitten googlen, niks heeft tot resultaat geleid

Tweede punt;
Ik heb twee dropdown lijsten, 1 in excell sheet ''factuur'' voor klanten en 1tje in de commandbutton voor het kiezen van het product... hoe zorg ik dat deze lijsten up to date blijven als er of een klant en product worden toegevoegd of als er klanten of producten worden verwijderd..

Hoop dat het duidelijk omschreven is..

Zie bijlage voor bestandBekijk bijlage Facturatie applicatie TiBo bv.xlsm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan