Hoe mail terughalen uit backup Postvak In van 1.99Gb?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MPJ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2008
Berichten
2
Mijn "Postvak In" in Outlook Express was erg vol... té vol bleek (ik ben nou eenmaal zo'n eigenwijs die veel teveel bewaart en pas aan backups begint te denken als het te laat is). Vanmiddag lukte het niet meer om mail binnen te halen. Ik heb toen een backup gemaakt van Outlook Express en heb vervolgens de inhoud van de oorspronkelijke Outlook Express map verwijderd. Daarna ben ik vanuit de backup mail folders naar Outlook Express gaan importeren. Dat ging met succes, behalve v.w.b. het "Postvak In".

Ik heb op internet een beetje rondgezocht en een .dbx file van 2Gb blijkt te groot te zijn. De "Postvak In" file is 1.99Gb, dus dat zal het probleem wel zijn. Weet iemand wellicht een eenvoudige manier om toch in de "Postvak In" .dbx file binnen te komen om daar een aantal mails te verwijderen die weggegooid mogen worden, zodat deze .dbx file kleiner wordt en probleemloos geïmporteerd kan worden? Het is mijn bedoeling om dan binnen Outlook Express de resterende mails te beoordelen en weg te gooien wat weg mag, om zo de file weer tot acceptabel formaat terug te brengen.

Ik heb overigens MailNavigator gedownload, maar ook daarmee kan de "Postvak In" .dbx file niet worden geopend; ik krijg namelijk een "out of memory" foutmelding.
 
Ik had ooit het zelfde probleem.
Heb toen dit gedaan:
Kun je op de computer een .dbx bestand vinden van outlook, en die dan vervangen door je 1.99 GB bestand?
Bij mij werkte dat.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan