hoe map maken op buroblad (shortcut)

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
In b.v. windows 98 of xp wil ik een map maken op het buroblad. Wie weet daar de shortcut voor?

Waarschijnlijk en stom antwoord maar , rechtsklikken en dan nieuwe map?

Groetjes.

reactie

Nee ik bedoel een shortcut, dames en heren

Zoals khk464 en dekiev reeds zeiden: in je verkenner een map aanmaken op je bureaublad (dmv rechtsklikken en nieuw - map kiezen). Dat is de shorste cut die ik ken, mijnheer.
Of anders je vraag eens duidelijker stellen. :)

Hmm, op de gewenste map rechtermuisknop en dan kopieeren naar bureaublad (snelkoppeling maken)..

Of bedoelde je dat ook nie:confused:

reactie map op buroblad maken

Bij een Mac kan je een map op het buroblad plaatsen d.m.v. ""apple-n"". Daarom vraag ik of zoiets ook bij windows kan.

Laatst bewerkt:
Ik heb het idee dat je niet de suggesties hebt geprobeerd die men hierboven heeft aangereikt.

Met rechter muisknop (wel een windows muis gebruiken en niet de mac muis, die heeft geen rechter muisknop) op het bureaublad klikken en zidaar als optie: "snelkoppeling maken" (of als je een engelstalige windows hebt, "create shortcut").
Als je dit doet, krijg je een wizard voor je neus, en kan je op de knop "bladeren" klikken om de gewenste map te zoeken.

Veel succes!

Geplaatst door brbr
In b.v. windows 98 of xp wil ik een map maken op het buroblad. Wie weet daar de shortcut voor?

Een shortcut als is een toetsencombinatie is er naar mijn weten nog steeds niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan