Hoe map scannen met Eset security ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb Eset smart security 4 op mijn pc geinstalleerd.

Maar hoe kan ik nu een losse map of bestand laten scannen ??

Vroeger kon ik door via de rechtermuisknop op het bestand te klikken scannen aanklikken maar dat staat nu niet meer in dat menu ??

Kijk eens bij de setup > geavanceerde setup of het vinkje wel aan staan bij context menu.
Zie bijlage
attachment.php

Bijlagen

• Context menu.jpg
    Context menu.jpg
    48,7 KB · Weergaven: 197
Ja je moet het maar weten.
Aangevinkt en nu is het ok.
Vreemd dat het standaard niet stond aangevinkt.

Nog even een ander vraagje over Eset.

Ik krijg steeds een foutmelding dat de virus-update niet kon uitgevoerd worden na opstarten van de pc.
Dit komt omdat na het opstarten van de pc het heel even duurt voor ik een internet verbinding heb(ADSL) en Eset al onmiddellijk gaat kijken of er updates zijn.

Hoe kan ik exact instellen dat de update pas gebeurt nadat er een internetverbinding is ?

Laatst bewerkt:
eset

Ja je moet het maar weten.
Aangevinkt en nu is het ok.
Vreemd dat het standaard niet stond aangevinkt.

Nog even een ander vraagje over Eset.

Ik krijg steeds een foutmelding dat de virus-update niet kon uitgevoerd worden na opstarten van de pc.
Dit komt omdat na het opstarten van de pc het heel even duurt voor ik een internet verbinding heb(ADSL) en Eset al onmiddellijk gaat kijken of er updates zijn.

Hoe kan ik exact instellen dat de update pas gebeurt nadat er een internetverbinding is ?

dan moet je eset openen dan ga je naar tools daar staat scheduler of er staat planner klik die aan dan moet je alles aanvinken behalve de derde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan