Hoe mappen joint operations downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

diamant069

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2007
Hallo ,
Ik heb een probleem,ik download mappen van de site novaworld voor het spel joint operations.
Hoe instaleer ik die in het spel,dat is dus de vraag graag een correct antwoord.

Dank u,

Hallo ,
Ik heb een probleem,ik download mappen van de site novaworld voor het spel joint operations.
Hoe instaleer ik die in het spel,dat is dus de vraag graag een correct antwoord.

Dank u,

Hallo,

Kun je even een screenshot laten zien van hoe het bestandje eruit ziet.

Het is op de site novaworld dat ik nieuwe aangemaakte mappen wil downloaden.
Ik krijg ze via winrar binnen en dan pak ik ze uit in een zelf aangemaakt mapje.
nu het probleem is hoe ik ze in het spel zelf krijg(ik zou het niet weten).dit is zo een voorbeeld van een speelmap,2 bestandjes:ik kan ze wel niet hierin kopiëren
Big Box.njp 253kb
Big Box.str 3 b: :rolleyes:

ik heb even voor je gegoogeld, maar kwam er ook niet snel uit. heb t spel helaas nooit gespeeld en weet t dus niet hoe t met deze game gaat.

maar normaal gesproken is er een map genaamd "maps", waarin je ze plaatst, of je moet deze map genaamd Maps zelf aanmaken.

maar, wat mij verbaasd is dat de makers van deze mappen, of de samenstellers van deze mappacks er geen text gestandje bij stoppen in de zip/rar waarop ze precies aangeven hoe je ze moet installeren. want dat is toch wel t minste. dus, zit er geen text filetje bij waarin deze info staat?
zoniet, dan kun he misschien even t beste op een speciaal joint operations forum deze vraag stellen.

sorry dat ik niet meer kan helpen, maar zoals ik al zei kon ik die info ook niet snel vinden en heb ik geen ervaring met dirt spel, wel met veel anderen.

succes,
leon

Zoek iemand die veel ervaring heeft met joint operations tyfoon rising.
Zoals op mijn vorige vraag graag een antwoordje er moet toch iemand zijn die mappen download enzo voor dit spel.
Hoe krijg ik deze in het spel?:rolleyes:
En hoe moet ik dit stap voor stap doen van het begin af aan.
Dank u.

Volgens mij kun je ze gewoon in de Joint Operations spel directory gooien en thats it

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan