Hoe mediaplayer te verbinden met w7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

peter013

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2009
Berichten
25
Sinds een paar dagen heb ik nieuwe pc met Windows 7. Ik wil mijn Freecom Mediaplayer, die op mijn televisie is aangesloten en op mijn router, verbinding laten maken met mijn nieuwe pc. Via de mediaplayer zie ik wel mijn pc staan, maar ik kan op geen enkele manier verbinding maken. Na het intoetsen van mijn pc-naam en het netwerkwachtwoord (normaal toch mijn inlogwachtwoord?) krijg ik een foutmelding. Bij mijn vorige pc met Vista had ik geen enkel probleem.
Misschien moet ik op mijn W7-pc iets aanpassen, waardoor ik wel kan inloggen met mijn Mediaplayer? Ik heb mijn harde schijf cq. bestanden al gedeeld, dus dat is niet het probleem.
Wie kan me hiermee helpen?
Bedankt alvast.
 
Bedankt voor je snelle reactie. Ik had dit artikel ook al gelezen, maar helaas geen het me geen oplossing voor het probleem. Het geval is dat mijn mediaplayer mijn pc wel detecteert, maar ik kan niet in mijn pc komen. Misschien is het een optie om mijn gebruikerswachtwoord te verwijderen?
 
Het verwijderen van mijn gebruikerswachtwoord biedt ook geen soelaas. De mediaplayer vraagt automatisch om een wachtwoord, dus dat heb ik maar weer aangemaakt op mijn pc. Nog steeds kan ik mijn pc niet benaderen. Misschien moet ik op mijn computer wel iets aanpassen?
 
Dank voor de diverse reactie. Vermoedelijk ligt het probleem bij de Mediaplayer zelf. En aangezien Freecom deze mediaplayer niet meer verkoopt, zijn er ook geen updates meer. Betekent dat ik waarschijnlijk dus een nieuwe mediaplayer moet gaan kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan