Hoe merk je dat je een 'lege muis' hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Beste 'muis'-genoten ;)...heb een cordless Mouseman optical van Logitech...was gister ff aan het Spideren (dom speultje) toen plots mijn muis 'dood' viel, gewoon helemaal niks meer, bleek dat de batterijen op waren, gelukkig had ik er nog 2 in voorraad maar je krijgt toch eerst symptomen als iets leeg dreigt te raken, gehaper of zo? Moest nu de pc handmatig uitzetten, lekker als je bv met een ingewikkelde bewerking zit, alles doet het weer maar hoe bemerk je nou een 'lege muis'? :8-0:

Heb toevallig ook nog een cordles mouseman optical liggen hier (als reserve).

Software van logitech geeft bat status (bijlage) aan, download laatste software op logitech.com

Maar ehm ' pc handmatig uitzetten' wat bedoel je daarmee??? Je kan toch gewoon de bat vervangen, connectieknop indrukken en vrolijk verder gaan.

Bijlagen

• batt.jpg
    batt.jpg
    2,1 KB · Weergaven: 29
Muis is gewoon geinstalleerd. XP vond zelf wat er bij hoorde...zal nog eens navragen bij m'n pc-maat (daar heb ik de pc van overgenomen) hoe dat zit, heb wel een cd met Logitech-software, zal ik ook eens bekijken, bedankt voor je antwoord! :)

(Met handmatig uitzetten bedoel ik de pc aangezien ik niet meer kon 'muizen' naar Start qua uitzetten, bovendien wist ik ook nog niet dat het simpel een kwestie van batterijen vervangen was.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan