Hoe .mobi openen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hallovraag

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 aug 2014
Hallo,

Ik heb een bestand (e-book) op mijn computer staat wat eindigt op .mobi.
Ik zou het graag willen openen en willen lezen, alleen geeft hij aan dat ik niet de juiste programma's op mn computer heb staan (MacBook pro).
Wat zou hiervoor het juiste programma zijn?

Welkom op Helpmij :thumb:

De eerste naam die mij te binnen schiet is Calibre, en deze ondersteunt het ook nog :D
Input Formats: CBZ, CBR, CBC, CHM, DJVU, DOCX, EPUB, FB2, HTML, HTMLZ, LIT, LRF, MOBI, ODT, PDF, PRC, PDB, PML, RB, RTF, SNB, TCR, TXT, TXTZ

Daarmee kun je hem eventueel ook exporteren naar een ander formaat.

Dat is gewoon een bestand voor mobieltje bestemd, nu als jij dat via E-book lezen wil dan moet je die .mobi bestand naar een Epub bestand converteren/omzetten ..

Sorry maar op dit moment ken ik geen een converter voor :( heb wel gehort dat die makkelijk omzetten met WinAVI All-in-One Converter kan ..

Laatst bewerkt:
:confused:krolik dat is inderdaad goeie :thumb: en op die manier kan ook, maar vind ik vreemd dat je ook eigen gegevens zoals adres enz.. invullen moet ( ? ) en later misschien krijg je ongewenste reclame van welke je niet meer van-af kan komen ? :(

Er zullen ongetwijfeld nog meer sites zijn die hetzelfde doen. Dus zoeken en proberen maar.

Daar hoef je geen andere site voor te zoeken. Wat Tha Devil al zegt, Calibre doet dat prima, is gratis en je hebt meteen een mooi programma voor het beheren van je E-books.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan