Hoe moet ik die lijnen wegkrijgen bij Nero Cover Disigner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
Hoe moet ik die lijnen wegkrijgen bij Nero Cover Disigner?
Die op papier worden geprint bij een CD-label.
Ik heb een engelstalige versie van Nero.

Zijn 'die lijnen' de lijnen links, rechs, onder en boven? Die zijn niet weg te halen. Dit
zijn snijlijnen en is handig bij het knippen van je covertje.

Nee, Die bedoel ik volgens mij niet ik bedoel de ronde lijnen zie plaatje:
[smallIMG]http://img150.imageshack.us/img150/8246/nerolijnaf4.jpg[/smallIMG]

En ga nu niet weer zeggen dat je deze niet weg kunt halen, wat dat kan wel ik heb welleens geprint toen stonden die lijnen er niet op.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanaf wanneer krijg je die lijn?
Zie je ze in het programma zelf al? Kijk misschien gewoon even bij de opties, het staat er vast als optie bij.

(Verander in je vorig bericht de tags [img=...] [/img] even naar [smallimg=...] [/smallimg], dan rek je de lay-out niet zo uit :D )

Laatst bewerkt:
-

ja, en die optie kan ik dus niet vinden , daarom vraag ik het ook hier
kom op zeg!

Het lijkt mij dat die lijnen van je scanner komen door de lichtinval op de CD...
(zie natuurwetenschappen: lichtbreking)

--

Die covers zijn niet van mijn scanner.
En dan kun je ze toch ook niet weg halen?

Dan zijn ze vermoedelijk van de scanner waarop ze zijn ingescand.
Je kan proberen de ringen weg te werken met een grafische programma. Je plaatst dan een cirkel met een voldoende dikke lijn over de zwarte ringen. Je gebruikt als tekenkleur de kleur van een stuk dat vlak naast de ringen ligt.
Ik weet niet of en eventueel welk grafisch programma je hebt, maar er zijn wel een paar goede freewares te vinden waarmee je dat kan doen. Een voorbeeld is Gimp.

--

ja maar mijn vraag is juist hoe je met Nero die lijnen weg kunt halen,en niet met een ander e.d. prog.

Jammer maar helaas! Nero is een brandprogramma, geen grafische editor...

Tenzij in Nero de mogelijkheid bestaat om sjabloonlijnen aan/uit te schakelen. en dit dan natuurlijk sjabloonlijnen zijn...

<edit> Zie je die lijnen ook als je de afbeelding in een ander programma (vb IrfanView) bekijkt? </edit>

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan