Hoe moet ik een code in VB 2010 veranderen als ik het programma al heb gebouwd

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim687

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 apr 2010
Berichten
1.774
Hallo,
Hoe moet ik de code in vb 2010 veranderen als ik het programma al heb gebouwd. dit is een actie voormij om te kijken of MIJN PROGRAMMA hack bestendig is. kan iemand mij uitleggen hoe je dat moet doen?

Bedankt,
Tim
 
als je bedoeld gebouwd ,dat het een exe bestand is, dan kan het niet zomaar,daar heb je weer aparte software voor nodig
 
en welke software dan? het is namelijk een .exe bestand
 
en die zie je dan gewoon als VB 2010 code? Of echt als hex?
 
Kijk, het is natuurlijk een beetje vaag. Want wij kunnen je daarbij dan misschien wel helpen, maar jij bent natuurlijk niet de enige die dit kan bekijken. Jij hebt dan misschien wel goede bedoelingen, maar andere mensen misschien niet.

Ik weet wel hoe het kan, maar dat ga ik je dus niet hier vertellen. Ik zou zeggen: Zoek nog even goed door op google. Bedenk dan ook waar je precies naar op zoek bent en hoe dat echt heet.


Als je dit wil proberen in verband met het beveiligen van je source code, dan zou ik je willen doorverwijzen naar dit programma: http://www.foss.kharkov.ua/g1/projects/eazfuscator/dotnet/Default.aspx (om je code te beveiligen). Het is heel makkelijk in gebruik en het werkt goed (van alle die ik heb geprobeerd). Daarbij moet ik wel zeggen dat ik alleen naar gratis obfuscators heb gekeken.


Ik hoop dat de mensen met goede bedoelingen hiermee verder komen, en dat de mensen met niet zo goede bedoelingen hier niks van snappen... ;)

Succes!:thumb:
 
Je kan ook eens zoeken naar het aanpassen van de assembly van je programma.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan