Hoe moet ik een draadloos netwerk maken op een bekabelde netwerk.?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bandiet

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2003
Hallo, ik ben in het bezit van het telfort 20 MB abbo, met een snelheid van ruim 13MB niet slecht zal ik zo zeggen, nu is alles met draad aangesloten hier in huis, en ik heb van de week een laptop gekocht met Wifi.

Tevens heb ik Telefoon via Telfort en alles werkt prima met hun router,
Echter ben ik vanmiddag bij een winkel geweest en een SMC7904wbra2 in mijn handen laten proppen met de melding, binnen 5 minuten heb je draadloos.
Heb nog echter verteld dat ik ALLEEN maar gebruik van dat ding zal maken als zijnde switch dus dat ik wat er met draad werkt lekker laat werken en dat ik alleen de laptop wil aansluiten.

Nu heb ik die SMC aangesloten en alleen de lan ingebruik, maar ik kan niet in de router komen tevens heb ik er een usb adaptor bij, die werkt wel, ik kan op het netwerk van de buurman maar ook deze herkend de SMC router niet.

Heb ik nou alleen een acces nodig en kan je die ook gewoon kopen voor ongeveer dezelfde prijs als wat dit ding kost.?

Of kan ik ook met ding aan hat werk.
Er zit helaas GEEN telefoon uitgang in, anders kon ik misschien de router van Telfort eruit doen en deze laten draaien.

Hoop dat ik wat hoor.

Mvg. Peter

router achter router is niet zo makkelijk.
terug brengen en voor zelfde geld een accespoint meenemen.

router achter router is niet zo makkelijk.
terug brengen en voor zelfde geld een accespoint meenemen.

Ik heb al gekeken, maar bij hun niet te koop, maar in ieder geval wel gewoon geld terug en dan ergens anders verder kijken zeg maar...

Nog bedankt voor de snelle reactie..
:thumb::thumb:

ja bij de locale pc boer een accespoint halen.
ik heb er hier nog een liggen maar zoetermeer is mij te ver weg.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan