Hoe moet ik mijn bios update

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick van de San

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
mijn bios is te oud om te kunnen overklokken
dus hoe moet ik mijn bios update
of weet iemand mischien hoe je ook anders kunt overklokken.

MIJN PC (oud ding)

HP vectra
intel pentium 3
kloksnelheid 1000mhz socket 370

meer weet ik niet

mijn bios is te oud om te kunnen overklokken
dus hoe moet ik mijn bios update
of weet iemand mischien hoe je ook anders kunt overklokken.

MIJN PC (oud ding)

HP vectra
intel pentium 3
kloksnelheid 1000mhz socket 370

meer weet ik niet

onzin om daar mee te gaan overklocken.!!

je wint er niets mee.

en bios updaten????ja en dan??

Laatst bewerkt:
en dan
kan ik overklokken
en ik heb dit al wel eens gendaan bij een ander oud ding en daarna was is veel sneller

of heb je nog een andere manier om over te klokken

eigenlijk wil ik gewoon een andere bios en daar mee overklokken

Laatst bewerkt door een moderator:
en ik heb dit al wel eens gendaan bij een ander oud ding en daarna was is veel sneller

dan zit dat tussen je oren dat ie veel sneller is.

een p31000mhz kun je overklocken ja en dan?
10% winst?(en das hoog)=100mhz en dat merk jij niet!

wat je wel een beetje kan merken als je bijv 128mb ram erin heb zitten en je verhoogt naar 512.ja dat zou je wel eens kunnen merken bij sommige progr.

nogmaal wat jij wilt is klinklare onzin en met alle bijkomende zaken als hogere temperaturen etc etc

Met een Bios update, komen er niet in eens overklok instellingen te voorschijn. Advies geen Bios flash uitvoeren, als het verkeerd gaat werkt je pc niet meer.

weet een van jullie dan een andere manier om over te klokken

ik weet er nog niet zo veel van af

Laatst bewerkt door een moderator:
Die is er niet, je zal toch echt in het Bios moeten zijn. Als je een oud moederbord hebt, kunnen er nog wel eens jumpers aanwezig zijn om de FSB aan te passen. Maar zoals eerder gezegt bereik je weinig winst.

PS gebruik de knop "Aanpassen" als je nog wat wil plaatsen. Het is niet de bedoeling achter elkaar berichten te plaatsen.

Ik lees hier een topic waar ik niet echt tegen kan, dit vindt ik erg jammer.

Deze jongen vraagt gewoon hulp met het update,n van zijn bio,s.
Jammer genoeg moeten er dan mensen zijn die denken dat hun mening erg belangrijk is, en als hun vinden dat het overclocken niet nodig is wordt de jongen niet geholpen met zijn vraag....

erg vervelend, dit is namelijk niet zijn vraag, hij vroeg niet of het zin had, hij vroeg of iemand ergens een update kon helpen vinden voor zijn pc, dat er dan mensen zijn die gelijk gaan afkraken en gaan gooien met koop toch een nieuwe pc?¿ erg vreemd........
Ik heb zoiets, als hij graag wilt overclokken, dan kan hij dit toch doen, als alle beetje,s helpen, hij heeft niet gevraagd om de mening van een zogenaamde expert die denkt dat hij de slimste hier op het forum is, die hem gaat vertellen dat het klinklare onzin is om zijn bios te upaten.

Inplaats van commentaar geven op iemand zijn vraag, is het mischien beter om de beste jongen te helpen met het vinden van een oplossing voor zijn probleem!

>>>>>>HELPMIJ.NL<<<<<<< en niet >>>>>>>HELPMIJMAARNIET.NL<<<<<<<<

mvg dvbarneveld:cool:

Ik lees hier een topic waar ik niet echt tegen kan, dit vindt ik erg jammer.
Wat voegt jou reactie dan toe, waar de TS iets aan heeft? Met een Bios update krijg je niet in eens overklok mogelijkheden, dus wat heeft een Bios update dan voor zin. Wat heeft het voor zin om overklok uitleg te geven, als deze mogelijkheid niet aanwezig is.:rolleyes:

ik weet nog nie zo veel van computers wtf zij jumpers

een uitspraak van hemzelf.

ik snap jou ook wel een beetje hoor.maar zeg nou zelf.bios flaschen?verkeerd doen?en dan je pc kunnen weggooien?alsof ie daar wat mee opschiet.

en wat heeft het voor zin om op dit systeem te gaan overklocken?niets toch.

en de opmerking over de zogenaamde expert en de slimste op het forum vind ik wel heel overdreven.

Laatst bewerkt:
Inplaats van commentaar geven op iemand zijn vraag, is het mischien beter om de beste jongen te helpen met het vinden van een oplossing voor zijn probleem!
Welke oplossing dan? Er is geen oplossing voor, het Bios heeft in dit geval limieten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan