hoe moet ik mijn computer resetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian1657

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2013
Berichten
34
Hallo, ik ben Fabian en dit is mijn probleem.

ik heb laatst een wachtwoord op mijn pc gezet en dat ben ik ''vergeten''. wat er dus is gebeurt is, ik had het wachtwoord erop gezet, ik sluitte de pc af, zette m weer aan, probeerde me weer in te loggen en het ging niet, hij zei ''gebruikersnaam of wachtwoord verkeerd'' zeer vreemd -_- . dus nu is mijn vraag, hoe kom ik weer in de computer? het maakt me niet uit als alle bestanden in de computer zelf verloren gaan, ik gebruik hem alleen voor presentaties enz. en die zet ik daarna op een USB stick, en nee ik heb de pc niet gestolen. ik had zelf natuurlijk ook al gezocht naar oplossingen en zag dat er veel mensen voorzichtig waren met het delen van de informatie om je computer weer te resetten. dus bij deze, ik heb m niet gestolen :p ik kon zelf nergens goeie informatie vinden, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! ik heb 2 pc's, allebij met DVD slots en branders dus als ik iets moet branden dan kan dat.

het is een COMPAC met windows 7 (de ''kapotte'' pc'') en de ''hele'' pc is een ACER, ook met windows 7.


ALVAST BEDANKT!!!
 
Met behulp van de hirens boot cd (of stick) kan je het wachtwoord zo verwijderen. Zoek daar maar eens op op Google.
 
Yep, hirens boot cd zou het moeten doen. Je moet hem opstarten en je krijgt dan de mogelijkheid allerhande tooltjes te gebruiken. Inclusief het SAM-bestand verwijdertooltje. SAM-bestanden behouden password materiaal van GBaccounts
 
mijn god dank jullie voor jullie reactie, hij doet het al weer hoor! heb de hele nacht doorgewerkt :p DANKJULLIEWEL JULLIE ZIJN GEWELDIG!!! :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan