Hoe moet ik mijn laptop geluid over mijn surround systeem laten lopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lexxxie

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2009
Hallo mensen,

Ik had een vraagje en dacht dat ik hem maar het beste in deze sectie zou kunnen plaatsten.

Het zit namelijk zo: Ik heb een Asus laptop en wil via een kabel het geluid uit die laptop via mijn Sony home dvd theatre surround system laten lopen. Maar het probleem is dat ik geen idee hebt welke kabel ik daarvoor moet gebruiken en ook niet of het uberhaubt wel mogelijk is en in welk gat ik die kabels dan zou moeten plaatsen.

Ik hoop dat jullie maar daarmee zouden kunnen helpen!

M.v.g,

Lex

Hoi Jeffrey,

Dat is nou precies het probleem. Ik heb maar 1 gat. En dat is een Coaxial gat aan de achterkant en een Audio Input/A Cal. Mic aan de voorkant. En de link die je mij gestuurd hebt is allemaal met een dubbele uitgang.

Groet

Lex

Het probleem is dat ik een Caoxial input heb aan de achterkant. Maar dat is maar 1 opening niet 2 op me theatre set en op me laptop heb ik wel die Jack uitgang. En op mijn theatre set heb ik ook een Jack uitgang maar ook een 1x tulp uitgang aan de achterkant een soort Masteruitgang als ik het zo lees op internet. Moet ik dan niet gewoon een Jack > Jack aansluiting nemen of een Jack -> 1x Tulp/2x Tulp en dan als ik 2x Tulp moet die vervormer op me cinema set doen ???

Als je maar 1 ingang hebt naar je home cinema dan ben ik bang dat het niet gaat lukken. Vaak heb je nog extra ingangen voor eventuele consoles (xbox, PS3) omdat deze tegenwoordig vaak in de woonkamer staan. Maar als jij zegt dat je maar 1 ingang hebt (Coaxial) dan kan je daar niets op aansluiten.

Misschien dat iemand anders nog een idee heeft.

Gr,
Jeffrey

Wat ik juist dacht is aan zon Jack > Jack kabel die je van mijn headphones laptop output naar de Audio Input op dat systeem legt. Normaal zit er dan een headphones aan het uiteinde maar nu een andere Jackuiteinde die dus mijn geluid naar de versterker en dan eruit zet. Of kan dit gewoon niet ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan