Hoe moet je een Minecraft server maken ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

davy165

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
Hallo,

Ik heb net Minecraft (cracked) op me computer en laptop gedownload alleen ik wil dan dat we allebei met die 2 computers op een server komen.

Ik heb wat op internet gekeken alleen dan heb je bij bijna alles hamachi nodig en dat wil ik juist niet gebruiken.

Wil iemand uitleggen hoe je dan een server zonder hamachi maakt, en alsjeblieft niet zo ingewikkeld dus een beetje in mensentaal !

Alvast bedankt,

Gr,Davy

Laatst bewerkt door een moderator:
In deze topic staat nog een tweede tip.

Aangezien je een "cracked" versie hebt, mag je wel aannemen dat alles geheel voor eigen risico is. Dus als het niet goed loopt hoef je daarmee hier ook geen hulp van te verwachten.

@Veldar: Welkom nog op Helpmij..

Ik heb je bericht verwijderd. Hetgeen jij geplaatst had is niet de wenselijke hulp die we hier graag zien. Een ts'r komt niet voor niets naar Helpmij.nl;)

Dan moet je een server maken zonder hamachi, maar de stap waar wordt gevraagd om te portforwarden overslaan. Binnen één netwerk is dit niet nodig. Als je later met vrienden online wilt op jouw server moet je wél portforwarden, of hamachi gebruiken.
Een linkje naar een goede tutorial komt er zo aan, denk ik, in mijn edit.

Groejtes

--edit1--
Ik zou een Bukkit server maken, www.bukkit.org
Linkje komt zo, langzaam internet :S

Laatst bewerkt:
Wil iemand graag alsjebieft ook een link sturen die Nederlands is want mijn engels is vet slecht

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Wacht ik heb nog een vraag ik heb me op gemaakt alleen ik kan niet alle blokken stuken maken af en toe kan ik er een kapot maken wat moet ik veranderen? Of komt het dat ik de cracked versie heb ?

Daar kun je het beste even een nieuw topic voor maken, dan komt je vraag weer bovenaan op de lijst.

Dat komt omdat je nog in de spawn radius bent,
Zet dat naar 1 in je config file.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan