Hoe moet je PSP 3004 unbricken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Argideus

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2012
Berichten
79
Beste, mensen laatst had ik update gedaan en toen viel me psp uit. Omdat ik hem niet had opgeladen :p. Daarom vraag ik me af hoe moet je unbricken?? Bij PSP 3004. Als het niet kan alleen bij de winkel wil je dat tenminste me de prijs geven. En nee ik heb geen garantie
 
Hi, ben je bekend met de pandora batterij? Die kun je kopen of zelf maken, kijk bij youtube! Ook zal je een magic memory stick nodig hebben met de bestanden voor de CFW (Costum Firmware) Je stopt de batterij erin en je drukt tegelijkertijd op de rechterflaptoets. Je houdt hem ingedrukt en doet hem aan. Als het goed is krijg je nu beeld met daarin een menu: Install CFW, Reboot etc...

Het probleem is dat je psp het nu niet meer doet is dat tijdens de installatie van de update de firmware wordt vervangen door de nieuwe. Een soort gelijk met een bios update! Hij gaat nu niet meer aan omdat er geen firmware opstaat.


BTW voor de installatie wordt toch gevraagd om je psp batterij volledig op te laden en de instatie te hervatten??
 
Laatst bewerkt:
Je had hem inderdaad helemaal moeten opladen zodat hij niet uitviel, Hij vervangde opdat moment de OFW Naar CFW En dat is dus mis gegaan, Nu heb je dus zeg maar geen firmware op je Psp.
 
@wolf879
Volgensmij is een Pandora batterij geen oplossing voor een PSP 200x met datacode 8c of hoger / PSP 300x. Het is namelijk niet mogelijk een volledige CFW erop te gooien, alleen maar Light CFWs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan